اخبار داغ

هدف اصلی تشکیل مدارس غیر دولتی٬ توسعه عدالت آموزشی است

هدف اصلی تشکیل مدارس غیر دولتی٬ توسعه عدالت آموزشی است
مدیر اموزش وپرورش شیروان با بیان اینکه هدف اصلی تشکیل مدارس غیردولتی، توسعه عدالت آموزشی است؛ گفت: مسئولین این مراکز باید توجه به دانش آموز را در راس امور قرار دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیروان ،سعید رحمانی فضلی در گفتگو با خبرنگار ما  با بیان اینکه موسسین مدارس غیر دولتی با هدف خدمت به نظام آموزش و پرورش این مدارس و مراکز را تاسیس کرده اند؛ از موسسین خواست در راس برنامه های مدارس قرار گرفته و ابداع و نوآوری را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیروان,

وی یکی دیگر از اهداف  تاسیس مدارس و مراکز غیردولتی در کنار صرفه جویی برای دولت، افزایش کیفیت و تحول و پیشرفت در نظام آموزشی کشور است

,

رحانی فضلی تصریح کرد: باید توجه داشته باشید که بچه ها در دوران دانش آموزی با واقعیت های زندگی روبرو شوند و همه موضوعات را تنها به صورت ذهنی دنبال نکنند. از این رو بسیار مهم است که آموزش سبک زندگی در همین دوران دانش آموزی مورد توجه قرار گیرد. 

,

وی افزود : وجود مکان های آموزشی در هر مقطع تحصیلی می تواند نقش موثری در افزایش سواد در بین مردم داشته باشد که امروزه مدارس، مراکز نهضت سواد آموزی، دانشگاه ها و حتی مراکز آموزشی مجازی ایفاگر این نقش مهم در امر تحصیل و علم آموزی هستند.

,

رحمانی فضلی  ادامه داد: این زمان ها بسیار با سرعت می گذرد و وقتی زمان ها تا این حد کوتاه و پرسرعت هستند، آشنا کردن دانش آموزان به موضوعات سبک زندگی و مهارت آموزی نیز بسیار مشکل و دارای اهمیت است. بنابر این باید به گونه ای به موضوعات سبک زندگی بپردازیم تا دانش آموز احساس دو گانگی نکند که یک چیزی را آموزش دیده است و واقعیت هایی که مشاهده می کند، چیز دیگری است، چرا که این مساله باعث ایجاد مشکلاتی خواهد شد

,

وی مدارس غیر دولتی را جلوه بارز مشارکت تمام عیار خانواده ها در امر تعلیم و تربیت دانست و گفت : در این مدارس مدیران نظر گاه اولیا در تربیت فرزندانشان را بیشتر اعمال می نمایند.

,

وی خاطرنشان کرد : دوره ضمن خدمت نیروهای مدارس غیر دولتی شیروان برگزار شد .

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه