اخبار داغ

بی تدبیری، صیاد مجاز ماهی را به دردسر انداخت + تصاویر

بی تدبیری، صیاد مجاز ماهی را به دردسر انداخت + تصاویر
صدور دو مجوز صید ماهی و برداشت شن و ماسه در یک محل نشان از عدم دقت در مجوز دهی دارد که سبب شده تا صیاد نتواند ماهی را برای نان درآوردن صید کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شاهین پیام  حمید محمدزاده ماهیگیری است که با دستیار خود یاسر کریمی در طول سال چشم خود را به فرارسیدن فصل صیادی دوخته اند تا با صید ماهی و فروش آن مخارج زندگی خود و خانواده را تأمین کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاهین پیام ,

صیاد نگران است ،تقریبا 4 ماه از فصل صیادی گذشته اما ماهی در تور صیادی اش نمیبیند،بسیار آزرده است و میگوید:با گذشت این 4 ماه هنوز نتوانسته ام مبلغ پرداختی برای اخذ مجوز را پیدا کنم،سالهای گذشته در ماه اول و دوم مبلغ پرداختی برای اخذ مجوز را به راحتی میتوانستم تامین کنم اما امسال کامیون ها و لودر های برداشت شن و ماسه تمام ماهی ها را فراری داده اند و بجز گل و لای چیز از رودخانه صید نمیکنم و همچنان من و همکارم انگشت به دهان نظاره گر هستیم،کسی هم پاسخگوی ما نیست.

,

ادعای حمید بر این است که مجوز خود را 2 ماه قبل از صدور مجوز برداشت شن و ماسه اخذ کرده است با این تفاسیر جای سوال اینجاست که اداره محیط زیست شهرستان که پروانه صید حمید را در اوایل مهر ماه صادر کرده بود پس چرا در استعلام خواهی برای صدور مجوز برداشت شن و ماسه ممانعت ننموده است،بر فرض که همزمان هم بوده باشد آیا صدور این دو مجوز اجحاف در حق ماهیگیری که شغلش را از دست داده و در تامین مخارج خانواده اش گرفتار مانده است نیست.

,

امید آن داریم تا مسئولین امر علی الخصوص اداره حفاظت محیط شهرستان شاهین دژ نسبت به پیگیری موضوع و روشن شدن حقایق اقدام نموده و قبل از صدور مجوز تمام جوانب کار را در نظر گرفته و اقدام به صدور مجوز نماید و علی گونه قشر ضعیف و کم درآمد جامعه را درک نماید.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه