اخبار داغ

در چهار محال و بختیاری:

برگزاری کارگاه آموزشی و هم اندیشی خشکسالی و روش های آبیاری

برگزاری کارگاه آموزشی و هم اندیشی خشکسالی و روش های آبیاری
مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان با اعلام این خبر تصریح کرد: با توجه به روند خشکسالی شدید و کاهش آب های زیر زمینی و آب های سطحی، طی دو روز هم اندیشی برای بررسی برنامه های ابلاغی وزارت جهاد کشاورزی و راهکارهای عملیاتی کردن این برنامه ها را به بحث و تبادل نظر گذاشتیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بام ایران خبر؛ سید طاهر نوربخش مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به روند خشکسالی شدید و کاهش آب های زیر زمینی و آب های سطحی، طی دو روز هم اندیشی برای بررسی برنامه های ابلاغی وزارت جهاد کشاورزی و راهکارهای عملیاتی کردن این برنامه ها را به بحث و تبادل نظر گذاشتیم.

وی تصریح کرد: در این هم اندیشی جهت آشنایی کارشناسان، ناظرین و مشاوران و پیمانکاران مباحث فنی از قبیل تعادل بخشی، کنتورهای حجمی، نصب کنتورهای حجمی، اجرای سامانه های آبیاری به ویژه آبیاری تیپ مدنظر قرار گرفتند.

نوربخش اذعان داشت: پیمانکاران و مشاورانی که در این حوزه فعال هستند با محوریت همین موضوعات ضمن عمل به سیاست های کلان وزارت جهاد کشاورزی باید فعالیت نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران خبر,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه