اخبار داغ

شهردار گرمسار خبرداد:

افتتاح پروژه های شهری گرمسار با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در دهه فجر

افتتاح پروژه های شهری گرمسار با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در دهه فجر
شهردار گرمسار گفت: در دهه فجر امسال بیش از 30میلیارد ریال پروژه شهری در شهر گرمسار با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین صبح امروز به مناسبت نزدیک شدن به ایام الله دهه فجر جلسه کمیته فضا سازی و خدمات شهری با حضور جمعی از مسئولان اجرایی در محل سالن جلسات شهرداری گرمسار برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین,

یاسر عربی؛ شهردار گرمسار در این جلسه از افتتاح پارک بزرگ قائم گرمسار به عنوان یکی از مهم ترین پروژه های شهری در بخش پارک و فضا سازی شهری در ایام الله دهه فجر خبرداد و افزود: این پارک با اعتبار بیش از 7 میلیارد ریالی شهرداریو شورای شهر گرمسار به سر انجام رسیده است.

,

شهردار گرمسار در ادامه از افتتاح بیش از 10 پروژه عمومی در بخش های فضای سبز، پارک ها، عملیات های عمرانی و بهسازی کوچه ها و محله های شهری گرمسار در ایام الله دهه فجر سال جاری خبرداد و اظهار کرد: این پروژه با میزان اعتبار حدود 2میلیارد و 500میلیون تومانی که شامل پارک 15 خرداد، سپاه و جدول گذاری و بهسازی میدان ها اصلی و خیابان ها و کوچه های مختلف شهر گرمسار می باشد.

,

در ادامه این جلسه در زمینه زیبا سازی معابر شهری و میادین اصلی به شعار های انقلابی در ایام الله دهه فجر، نور افشانی، رژه تاکسی داران، کاروان ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و فضا سازی بند های تبلیغاتی شهر با مضمون دستاورد های انقلاب اسلامی بحث و تبادل نظر شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه