اخبار داغ

فرماندار تربت جام:

تریبون های نظام اسلامی منتسب به جریان و تفکر های سیاسی نیست/ جمهوری اسلامی با اصولش معرفی شود

تریبون های نظام اسلامی منتسب به جریان و تفکر های سیاسی نیست/ جمهوری اسلامی با اصولش معرفی شود
فرماندار تربت جام گفت: تریبون های نظام اسلامی منتسب به جریان و تفکر سیاسی خاصی نیست و مدیران در دهه فجر اصول و مبانی انقلاب، امام و رهبری را تبیین کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جام روز، علی رستمی فرماندار تربت جام امروز در نخستین جلسه ستاد دهه فجر گفت: تریبون های نظام اسلامی منتسب به جریان و تفکر سیاسی خاصی نیست و مدیران در دهه فجر اصول و مبانی انقلاب، امام و رهبری را تبیین کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جام روز,

وی افزود: مدیران در دهه فجر از ارائه کارهای تکراری سال های گذشته پرهیز و با احیای گفتمان انقلاب اسلامی و متناسب با شرایط جدید طرح های نو برنامه ریزی و اجرا کنند.

,

رستمی تصریح کرد: برنامه های دهه فجر می بایست به وحدت، همبستگی ملی و اجتماعی، اتحاد، همدلی و ولایت مداری جامعه کمک کند.

,

فرماندار تربت جام خاطرنشان کرد: مدیران در دهه فجر کارنامه های موفق نظام را به مردم ارائه دهند و به پایداری و قوام نظام کمک کنند و با اصلاح خودشان به سمت درک و اتفاقات جدید بروند و متناسب با واقعیت های موجود حرف ها زده شود.

,

وی تاکید کرد: سخنران که در دهه فجر دعوت می شوند باید ملاحظات مسائل سیاسی و مذهبی را داشته باشند و توجهات مردم را به سمت اصول و محکمات انقلاب هدایت کند.

,

رستمی عنوان کرد: همه تلاش کنند جمهوری اسلامی با اصولش معرفی شود؛ وفات آیت الله هاشمی نشان داد مردم بر اصول انقلاب هستند پس در جشن های پیروزی انقلاب شادی آفرینی متناسب با شان نظام اجرا شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه