اخبار داغ

رئیس ​کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم:

80درصد از بدهی شهرداری امسال پرداخت می شود

80درصد از بدهی شهرداری امسال پرداخت می شود
رئیس ​کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم گفت: 80 درصد از بدهی 1700 میلیارد شهرداری قم امسال و مابقی آن هم در سال 96 پرداخت خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام آتش زر در گفتگو با  فرهنگ نگار با اشاره به بدهی شهرداری قم به بانک ها ، اظهار داشت: حدود 1700 میلیارد تومان بدهی شهرداری قم با بانک ها می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  فرهنگ نگار,

وی افزود: البته در این مسئله بدهی پیمانکار ها هم قرار دارد و در واقعه بدهی به بانک ها می باشد چراکه برای تسویه با پیمانکار ها از بانک ها وام دریافت شده است که جزو بدهی شهرداری محسوب می شود.

,

رئیس ​کمیسیون برنامه و بودجه و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه امسال بخش عمده ای از بدهی شهرداری رفع خواهد شد، بیان داشت: امسال 700میلیارد بدهی دولت ابلاغ شده است  و همچنین یک ساختمان تجاری به قیمت 450میلیارد تومان که قیمت گذاری شده است در حال تهاتر با بانک ملی می باشد.

,

وی تاکید کرد: اگر این دو موضوع که بیشتر مراحل قانونی آن طی شده است و در مراحل نهایی قرار دارد عملیاتی شود بخش عظیمی از بدهی شهرداری پرداخت خواهد شد.

,

عضو شورای شهر قم با اشاره به اینکه 200 میلیارد هم از بدهی شهردای از مسیر های دیگر پرداخت شده است، ابراز داشت: با این وجود حدود 1200 تا 1300 میلیارد از بدهی های شهردای حذف خواهدشد که امیدواریم بتوانیم 300 تا400 میلیارد باقی مانده را هم در سال 96 پرداخت کنیم.

,

وی در خاتمه خاطر نشان شد: اگر این مراحل پیش بینی شده به درستی پیش برود در سال 97  بدهی های سابق شهرداری پرداخت خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه