اخبار داغ

در طی بازدیدی صورت گرفت؛

حمایت انجمن هنرهای نمایشی فردوس از گروه نبوت باغشهر اسلامیه

حمایت انجمن هنرهای نمایشی فردوس از گروه نبوت باغشهر اسلامیه
رییس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان فردوس از محل تمرین گروه هنری نبوت باغشهر اسلامیه بازدید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فردوس برین، حسین ابراهیمی رییس انجمن هنرهای نمایشی فردوس در این بازدید نکات فنی لازم را برای بهتر شدن قطعات نمایشی گروه ارائه داد و گفت: به طور کلی از روندکار و فعالیت گروه نبوت رضایت دارم و با توجه به پتانسیل بالای این گروه باید در جهت ارتقای هنری ، تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف آنها تلاش نماییم.

وی افزود: تولیدات این گروه دیگر مختص شهرستان فردوس نیست و در شهرستانها یی از جمله تهران ، مشهد و شهرهای همجوار نیز اجرای برنامه داشته اند لذا باید سطح بازی و متون نمایشی آنها ارتقا یابد.

در ادامه خلیل آذرهمایون سرپرست گروه هنری نبوت کانون فرهنگی هنری نبوت باغشهر اسلامیه ضمن تقدیر و تشکر از حضور رییس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان به اسلامیه و محل تمرین گروه گفت:از مسئولین هنری شهرستان بویژه انجمن نمایش فردوس تقاضا دارم مارا در تولید فعالیتهای هنری و نمایشی همراهی نموده و از هرگونه حمایت  اعم از ارائه متون نمایشی ، آموزشهای بازیگری و نکات حرفه ای دریغ نکنند.

گفتنی است گروه هنری نبوت اسلامیه در ادامه فعالیتهای هنری خود  چند ماهی است تمرینات خود را جهت حضور فعال در برنامه های دهه مبارک فجر در محل سالن کتابخانه عمومی  باغشهر اسلامیه آغاز کرده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فردوس برین,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه