اخبار داغ

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل:

گاز جایگاه‌های CNG اردبیل قطع نمی‌شود/ افزایش 12 درصدی مصرف گاز استان

گاز جایگاه‌های CNG اردبیل قطع نمی‌شود/ افزایش 12 درصدی مصرف گاز استان
مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل، گفت: قطع صادرات گاز ترکمنستان به ایران ثاثیر چندانی در تامین مطلوب گاز و بویژه در بخش خانگی که عمده مصرف کننده گاز هستند، ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ، فیروز خدایی درباره احتمال قطعی گاز جایگاه‌های CNG این استان با توجه به تدابیر جدید تأمین گاز استانهای شمالی پس از قطع صادرات گاز ترکمنستان به ایران، به خبرنگار سبلان‌ما گفت: ایران برای تامین نیاز کشور مشکلی ندارد، لذا قطع صادرات گاز ترکمنستان به ایران ثاثیر چندانی در تامین مطلوب گاز و بویژه در بخش خانگی که عمده مصرف کننده گاز هستند، ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی تاکید کرد: با مدیریت مصرف می‎توان این میزان واردات گاز از ترکمنستان را جبران کرد.

,

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر فشار گاز در استان اردبیل مطلوب است و کمبود گاز در هیچ یک از نقاط استان گزارش نشده است.

,

وی با بیان اینکه تمامی جایگاه های سوخت در استان اردبیل دایر است و سوخت گیری انجام می شود، خاطر نشان کرد: قطع صادرات گاز ترکمنستان به ایران، تاثیری در تامین مطلوب گاز مشترکین اردبیلی ندارد و بعید است گازجایگاه‌های CNG  این استان به این دلیل قطع شود مگر اینکه شرایط خاص پیش بیاید.

,

خدایی گفت: مصرف روزانه مشترکان گاز در استان اردبیل به طور میانگین 8 میلیون مترمکعب است که 70 درصد آن در بخش خانگی است.

,

وی خاطرنشان کرد: با برودت هوا به ویژه در هفته آخر آذرماه  امسال این میزان مصرف گاز اردبیلی‎ها افزایش 25 درصدی داشت.

,

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل ادامه داد:  میزان مصرف گاز اردبیلی‎ها نسبت به مدت مشابه سال قبل 12 درصد افزایش یافته است.

,

در ادامه برنامه‌های وزارت نفت به‌منظور تأمین مطلوب گاز بخش خانگی در استانهای شمالی کشور که پس از قطع صادرات گاز ترکمنستان به ایران در دستور کار قرار گرفته بود، از شب گذشته گاز جایگاههای CNG در شمال ایران قطع شد تا ارسال گاز طبیعی با حداکثر توان در بخش خانگی متمرکز شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه