اخبار داغ

استاندار سمنان خبرداد:

رتبه چهارم سمنان در جذب تسهیلات رفع موانع تولید/پرداخت 340 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به 633 واحد

رتبه چهارم سمنان در جذب تسهیلات رفع موانع تولید/پرداخت 340 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به 633 واحد
استاندار سمنان گفت: تاکنون 633 واحد تولیدی تسهیلاتی به ارزش بیش از 3 هزار و 400 میلیارد ریال تحت‌عنوان تسهیلات رونق تولید دریافت کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، محمدرضا خباز استاندار سمنان در چهل و هفتمین جلسه گارکروه تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به اینکه حقوق مردم و دولت باید محترم شمرده شود، گفت: شرکتهایی که در برخی امور مشکل دارند نباید برای احقاق حق از دیگر حقوق قانونی محروم شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی با اشاره به اینکه استان سمنان درارزیابی کشوری کارگروه های تسهیل و رفع موانع تولید جزء استان های برتر است، اظهار کرد: استان سمنان بین 45 منطقه بعد از استانهای مازندران،اصفهان و گیلان در رتبه چهارم قرار دارد.

,

استاندار سمنان با بیان اینکه استان مازندران با رسیدگی به 876 پرونده رتبه اول در جهت رفع موانع تولید را کسب کرده است، افزود: استان اصفهان با رسیدگی به 811 پرونده و استان گیلان با رسیدگی به 712 پرونده رتبه هایبعدی را توانسته اند کسب کنند.

,

خباز  با بیان اینکه در استان سمنان 633 واحد تولیدی در سامانه بهین یاب به بانک ها معرفی شده اند، تصریح کرد: تاکنون 342 میلیارد تومان تسهیلات به برخی از واحدها پرداخت شده است.

,

وی با بیان اینکه از این تعداد 151 واحد مربوط به بخش صنعت است، گفت:  482 واحد مربوط به بخش کشاورزی است.

,

استاندار سمنان همچنین خاطرنشان کرد: به صورت مستقیم به 201 واحد در بانک های استان بیش از 176 میلیارد تومان تسهیلات داده شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه