اخبار داغ

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

ما بیخود می کنیم که می گوییم نوکر مردم هستیم/ مدیران دستگاه های اجرایی مردم را با حقوق خود آشنا کنند

ما بیخود می کنیم که می گوییم نوکر مردم هستیم/ مدیران دستگاه های اجرایی مردم را با حقوق خود آشنا کنند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت:ما نوکر نمی خواهیم و ما بیخود می کنیم که می گوییم نوکر مردم هستیم همین اینکه به وظایف خودمان عمل کنیم کافی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا, سید بیوک موسوی امروز در آیین افتتاح و بهربرداری از 30 تخت روانپزشکی  در مرکز درمانی شهید بهشتی زنجان علت ایجاد چنین مشکلاتی در کشور را عدم استفاده از مدیران توانا و دانا دانست و اظهار داشت: علت اینکه ما به این روز در عرصه‎های مختلف افتاده ایم این است که نگذاشته ایم داناها توانا بشوند و تواناهای ما دانا نبوده اند و افرادی بودند که هم دانا و هم توانا بوده اند اما چنان کاری کرده و عرصه را تنگ کرده ایم که قدرت انجام کار را از او گرفته‎ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با گرامیداشت یاد مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی ایشان را یکی از افراد توانا و دانای کشور دانست و تصریح کرد: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی سالیان سال به عنوان محوری ترین افراد در کشور بوده و در طول سالها خدمت خود درحوزه اجرایی و جنگ مسائلی و مشکلات زیادی را متحمل شده اند.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با انتقاد از جو سازی‎های انجام شده علیه وی تاکید کرد: کارهای ارزشمند وی در کشور قابل انکار نیست و ما در دوره‎ای  می بینیم که شرایطی ایجاد می شود و 4 نفری پیدا می‎شوند که فضای مسموم و آلوده علیه ایشان در کشور ایجاد می کنند .

,

رئیس کارگروه شورای تخصصی سلامت، ایمنی و امنیت غذائی استان زنجان با بیان اینکه خبر فوت آیت الله هاشمی درس بزرگی برای همه است ، گفت: این اتفاق نشان داد که ما باید به وظایف خودمان درقبال مردم عمل کنیم وبه پیامهای مردم توجه داشته و حرف مردم را بفهمیم.  وی تاکید کرد: مردم قدردان مدیران دلسوز هستند اما عده ای پس از فوت ایشان نیز تلاش کردند که حضور مردم در مراسم تشییع پیکر ایشان رسانه‎ای نشود.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: در طول هفته های اخیر شاهد ارائه منشور حقوق شهروندی توسط رییس جمهور کشور بودیم که لازم است مدیران و مسئولان دستگاههای اجرای تمامی تلاش خود را داشته باشند تا مردم با حقوق خود آشنا شوند .

,

وی افزود: مردم صاحبان اصلی کشور و انقلاب هستند و حق نداریم به بهانه اجرای برخی دستور‎العمل‎ها حقوق مردم را پایمال کنیم.

,

موسوی با مطلوب دانستن اقدامات انجام شده در حوزه درمان استان عنوان کرد: اقدامات اتفاق افتاده در سه ونیم سال گذشته بسیار ارزشمند و خیره کننده بوده است که این اقدامات در حالی اتفاق افتاده است که ما در کویر درآمدهای دولت امروز زندگی می‎کنیم. 

,

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: درآمدهای نفتی کشور در طول دولت یازدهم قابل مقایسه با درآمدهای نفتی دولت گذشته نیست و در آن دوران با ارز دارویی پورشه و سنگ پا و دسته بیل و زین اسب وارد کشور می‎شد. 

,

وی با اشاره به اینکه تخریب دولت یازدهم از ابتدای فعالیت این دولت توسط برخی از گروه‎ها و اشخاص انجام شده است، تصریح کرد: عده ای از روز اول به دنبال تخریب دولتی بودند که با رای مردم سرکار آمده بود و برخی از این روزنامه‎ها که با پول دولت و بیت المال اداره می شد به طور مداوم به دنبال ایجاد فضای مسموم در کشور بودند و وزیر بهداشت به عنوان خادم‎ترین وزرا نه در سخن و بلکه در عمل مورد هجمه انتقادات قرار گرفت.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان ابراز کرد: ما نوکر نمی خواهیم و ما بیخود می کنیم که می گوییم نوکر مردم هستیم همین اینکه به وظایف خودمان عمل کنیم کافی است.  

,

موسوی با اشاره به اینکه انفجار درآمدهای نفتی در دوره ای سبب شده است که مردم ما روز به روز فقیر‎تر شوند، افزود: تشکیلاتی سرکار می آیند و همه را خانه نشین می کنند و مسلئه نقد دولت گذشته نیست چرا که آنها نیز شب و روز دویده اند اما نه در پیست ، بلکه دویدن آنها با یک برنامه ریزی صحیح و عقلانیت نبوده است.

,

رئیس کارگروه شورای تخصصی سلامت، ایمنی و امنیت غذائی استان زنجان با تقدیر از مجموعه درمان استان ابراز کرد: اقدامات انجام شده توسط چهره های ارزشمند دانشگاهی بعید نبوده و کار بزرگی نیست چرا که توان این افراد بسیار بالاتر از این حرف‎ها بوده است. 

,

وی با اشاره به اینکه باید جامعه ما  شادابی قابل قبول برخوردار شود گفت: باید فضایی را رقم بزنیم که نتیجه آن افسردگی و روان پریشی نباشد و کار به تخت های بیمارستانی نکشد.

,

موسوی تصریح کرد: باید در کنار اینکه استان زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی نامیده شده است و همه ارداتمند اهل بیت هستیم تلاش کنیم زنجان پایتخت عشق و محبت فاطمی و پایتخت سرور فاطمی شود. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه