اخبار داغ

یادداشت/

آقای مسئول،نوکری مردم لیاقت می خواهد

آقای مسئول،نوکری مردم لیاقت می خواهد
باید به معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت نوکری مردم پست ومقامی نیست که دلخواه ایشان باشد یا نباشد، نوکری مردم لیاقت می خواهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  موج رسا, بعد از سالها مجاهدت و فداکاری مردم شریف ایران، نظام اسلامی به بار نشسته و تحت سخت ترین و کمرشکن ترین نامهربانی های تاریخ و دسیسه های دشمنان تا به امروز سرافرازانه قد علم کرده و حال شاهد هستیم که در مناسبات منطقه ای و فرا منطقه ای تاثیر گذار می باشد. گویا معاون سیاسی استانداری زنجان و مسئولین محترم دولت یازدهم و وابسته های آنان در استان ها فراموش کرده اند که اگر امروز بر اریکه قدرت اجرایی کشور تکیه زده و در همین مدت کم سه و نیم سال، دست آوردهای ملت شریف ایران را به باد داده و به یک لبخند کدخدا هبه می کنند از صدقه سر ایثار و جانفشانی های ملت ایران است.همین مردم همیشه در صحنه و دلخوش به آرمان های نظام است که در انتخابات سال 1392 زمینه به قدرت رسیدن این اشخاص را فراهم کردند و امروز به دور از انصاف است که جواب این اعتماد اینگونه داده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

جناب آقای موسوی اخیرا ابراز داشته اند که : «ما نوکر نمی خواهیم و ما بیخود می کنیم که می گوییم نوکر مردم هستیم همین اینکه به وظایف خودمان عمل کنیم کافی است.» به ایشان خاطر نشان می شوم که نوکری مردم پست و مقامی نیست که دلخواه ایشان باشد یا نباشد. خدمت به مردم در اندیشه ها و آرمان های امام راحل و امام خامنه ای متبلور بوده و از اهمیت ویژه ای برخوردار است به گونه ای که خدمت و نوکری به مردم لیاقت می خواهد. امام خامنه ای در فرمایشی خاطر نشان کرده اند که :« فلسفه ی وجود بنده و امثال بنده و دیگر مسئولان، خدمت است.. ماها نوکر و خدمتگزار مردم هستیم؛ اعتبار و آبروی ما به این است؛ اسلام این را برای ما معین کرده است؛ ما حقی به گردن مردم نداریم؛ مردم به گردن ما حق دارند»زیبنده است.

,

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان قبل از هرگونه ابراز عقیده کمی در سیره نظری و عملی امام خامنه ای مطالعه و مداقه بفرمایند تا سخنی نگویند که درست در مقابل کلام رهبری باشد.استاندار زنجان بهتر است در راستای منویات رهبری و برخورد با اینگونه مواضع که با آرمان ها و فلسفه وجودی انقلاب اسلامی در تضاد است فکری به حال معاون محترمشان نموده و از ساحت مردم ایران و بویژه ملت شریف زنجان عذرخواهی نمایند. ایشان معتقد است که  اقدامات اتفاق افتاده در سه ونیم سال گذشته بسیار ارزشمند و خیره کننده بوده است واین اقدامات در حالی اتفاق افتاده است که ما در کویر درآمدهای دولت امروز زندگی می‎کنیم.

,

جناب موسوی بهتر است بجای طفره رفتن از خادمی ملت به اذهان متعجب مردم پاسخ دهند که در این سه سال و نیم چه دست آوردی به دست آمده که لازم است مردم از آن ذوق مرگ شوند. برجام که با همه هیاهویش به باد فنا رفته و معاون وزیر امورخارجه از سردرگمی و حیرانی نمی داند چه بکند، بطوریکه دیگر خبری از او در محافل خبری و رسانه های دیداری و شنیداری نیست. و شرم دارد که بیاید و از عملکرد خود دفاع بنماید. وزیر امور خارجه صراحتا به اشتباه خود در مذاکرات و اعتماد به آمریکائیان اعتراف می کند.

,

رکود چنان بر اقتصاد و تولید ملی چنبره زده که صدای شکستن استخوانهای تولیدکنندگان و کارگران بیکار شده به گوش می رسد. آمار اشتغال و بیکاری ، نرخ بهره بین بانکی، سپرده های بین بانکی، وام های بین بانکی، رشد اقتصادی، نرخ رفاه اجتماعی و توسعه مدنی همه محرمانه شده و اعلان نمی شود. اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبری به محاق رفته و مسکن مهر یک طرح مزخرف عنوان می شود. کار به جایی رسیده که مردم باید برای ورود چند دستگاه ایرباس مرجوعی کشورهای دیگر ابراز خوشحالی و خود برتر بینی نمایند. شایسته است جناب آقای موسوی و مدیران ارشد ایشان کمی از صندلی مدیریت و تصمیم گیری اجرایی کشور فاصله بگیرند تا درک کنند چرا مردم از دست آوردهای دولت!!!!!! خوشحال نشده و دولتمردان آن را از نخبگان و آحاد مردم گدایی می کنند.

,

انتهای پیام/

,

سید حسینی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه