اخبار داغ

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان اردل خبرداد:

برگزاری اولین نشست کمیته ی قرآن ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در اردل

برگزاری اولین نشست کمیته ی قرآن ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در اردل
سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان اردل از برگزاری اولین نشست کمیته ی قرآن ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان اردل خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هفت چشمه، نشست کمیته ی قرآن ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی به منظور تشریح برنامه های دهه فجرشهرستان اردل با حضور امام جمعه،فرماندار و سایر اعضای ستاد در دفتر نماز جمعه شهر اردل برگزارشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هفت چشمه,
, ,


حجت الاسلام حمید بهرامی سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان اردل در حاشیه این جلسه در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه گفت: این جلسه به منظور برنامه ریزی فعالیت های قرآنی دردهه مبارک فجرو هماهنگی دراجرای این برنامه های این جلسه با حضور اعضا تشکیل شد.

حجت‌الاسلام حمید بهرامی فعالیت های قرآنی پیش بینی شده تبلیغات اسلامی را در دهه مبارک فجر که برگزاری محافل قرآنی در سراسر شهرستان است را بیان و خواستار هماهنگی ادارات در ارسال برنامه های خود در ایام دهه فجر به تبلیغات اسلامی شد.

بهرامی افزود: محافل انس با قرآن همه ساله با حضور قاریان مطرح بین المللی، کشوری و استانی برگزار می‌شود و انتظار می رود امسال هم به مانند سال های قبل مسئولین فرهنگی همکاری لازم را در این باره داشته باشند و در روز ۱۵ بهمن که به نام روز قرآن نام گذاری شده است و یک برنامه فاخر قرآنی را در سطح شهرستان اردل برگزار نماییم.

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان اردل بیان کرد: انتظار می رود فعالیت های تبلیغاتی ازجمله نصب بنر و آماده سازی شهر با رویکرد قرآنی به شکل جدی تری دنبال شود و هر اداره و هر موسسه و خانه ی قرآن از فعالان قرآنی خود در مراسمی به نحو شایسته تقدیر و تجلیل کنند.

,
, هفت چشمه,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه