اخبار داغ

آئین بزرگداشت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در سرخه برگزار می شود

آئین بزرگداشت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در سرخه برگزار می شود
آئین بزرگداشت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار است امشب بعد از نماز مغرب و عشا در محل حسینیه شهدای شهرستان سرخه برگزار شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای سرخه؛ برگزارکنندگان این آئین بزرگداشت، امام‌جمعه سرخه، فرمانداری و شهرداری سرخه و برخی دیگر از دستگاه‌های این شهرستان است.
بر اساس تصمیم ستاد برگزاری این آئین، قرار است آئین بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، در محل حسینیه شهدای شهرستان سرخه برگزار شود.
آئین بزرگداشت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکنون در شهرستان‌های شاهرود، دامغان، مهدی‌شهر، میامی و غیره برگزارشده است و امشب نیز قرار است با حضور مردم انقلابی و ولایتمدار در شهرستان های گرمسار و سرخه این آئین بزرگداشت برگزار شود.
بر اساس این گزارش؛ آیت‌الله اکبر هاشمی‌ رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از عمری مجاهدت و تلاش در مسیر آرمان‌های انقلاب عصر روز یکشنبه 19 دی‌ماه در یکی از بیمارستان‌های تهران دارفانی را وداع گفت.
ایشان مسئولیت‌های مهمی همچون عضویت در شورای انقلاب اسلامی، ریاست مجلس شورای اسلامی، ریاست مجلس خبرگان، دو دوره ریاست جمهوری و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را بر عهده داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای سرخه,
,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه