اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان:

حفظ حقوق شهروندی ، صیانت از کارکنان و آموزش ، رویکرد پلیس شهر کرمان

حفظ حقوق شهروندی ، صیانت از کارکنان و آموزش ، رویکرد پلیس شهر کرمان
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: رویکرد ما حفظ حقوق شهروندی ، صیانت از کارکنان و توجه به آموزش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان؛ عبدالعلی روانبخش طی گفتگویی با خبرنگار ما اظهارداشت: کار در نیروی انتظامی به جهت وجود آسیب های متعدد مشکل است ولی تکیه به اعتقادات دینی و مذهبی خود می تواند یک عامل بازدارنده قوی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان,

وی خاطرنشان کرد: پلیس با توجه به وظیفه ذاتی خود در تعامل و برخورد مستمر با اقشار مختلف مردم است و به همین دلیل کلیه رفتار کارکنان دائماً زیر ذره بین شهروندان قرار دارد، پس کلیه کارکنان باید همواره با رعایت انضباط و با رفتاری شایسته معرف و نماینده ای درخور و شأن پلیس نظام جمهوری اسلامی ایران باشند که عدم توجه به موارد صیانتی متأسفانه عواقب منفی را برای فرد و سازمان به همراه دارد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با برشمردن راهکارهای صیانت از کارکنان تصریح کرد: بهتر است ابتدا بر انتخاب کارکنان در مسئولیت های حساس حساسیت به خرج دهیم و در چرخش و انتقال کارکنان،برگزاری کلاس های آگاه سازی و اعمال تشویق و تنبیه به جا می تواند ضریب خطا را پایین آورده و به صفر برساند.

,

 روانبخش، تاکید کرد: رویکرد ما حفظ حقوق شهروندی ، صیانت از کارکنان و توجه به آموزش است.

,

وی با بیان اینکه رسالت اصلی روساء صیانت و توجه به سلامت اخلاقی کارکنان است، خاطرنشان کرد: تقویت ارزش های دینی، باورهای اعتقادی، ولایت پذیری، اخلاق مداری و ایجاد فضای معنوی در محیط کاری از مهمترین راهکارهای صیانت از کارکنان است.

,

وی افزود: جرایم کارکنان در واحدهایی رخ می دهد که شخص مسئول سهل انگاری کرده و نسبت به زیر مجموعه خود پیگیری و نظارت کافی را نداشته باشد.

,

روانبخش تصریح کرد: باید در مجموعه و سازمان خودمان این باور و تلاش شغلی و جایگاهی را ایجاد کنیم که هدف ما ،خدمت به مردم است لذا همین امر باعث تعالی در رفتار، گفتار و پاسخگویی ها خواهد شد و بی شک توفیقات بالاتری را در عرصه های مختلف کسب خواهیم کرد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان  افزود: دیر آمدن، زود رفتن، کم کاری و درست انجام ندادن امورات محوله، مال انسان را حرام می کند، پس به حساب خود رسیدگی کنید قبل از اینکه به حساب شما رسیدگی شود.

,

وی افزود: اگر برای خدا حرکت کنیم، خداوند نیز به شما کمک خواهد کرد، پس باید نیت خود را اصلاح کرده و کار را برای رضای خداوند انجام دهیم.

,

 روانبخش در ادامه از کارکنان خواست: همیشه خدا را مد نظر داشته باشند و سلسله مراتب را نیز رعایت کنند چرا که رعایت سلسله مراتب، مبنای تمام انضباط هایی‌ست که مانع جرم می شود.

,

وی با اشاره به مردم محور بودن پلیس اظهار داشت: بایستی بیشتر از گذشته به حق و حقوق مردم توجه شود و نارضایتی کمتر و رضایتمندی بیشتر شود چون کارکنان نیروی انتظامی خادم بی منت مردم و جامعه می باشند و این افتخار بزرگی برای پلیس است که به مردم خدمت کند.

,

این مقام انتظامی ادامه داد:حمایت اجتماعی از افراد در معرض آسیب با قرار دادن فرد در محیط اجتماعی،بهترین راه برای برگشت پذیری و تحت نظارت بودن است و این بهتر از این است که فرد را به حال خود رها کنیم تا دچار مشکلات بیشتر شود.

,

روانبخش در پایان خاطر نشان کرد: نجات حتی یک نفر از گرداب آسیب ها، مصداق باقیات الصالحات بوده و اساساً این موضوع هنر فرماندهان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه