اخبار داغ

رئیس شبکه دامپزشکی قوچان خبر داد:

انجام ۴۵۰۰ مورد بازرسی از مراکز تولید و عرضه فرآورده های خام دامی در قوچان

انجام ۴۵۰۰ مورد بازرسی از مراکز تولید و عرضه فرآورده های خام دامی در قوچان
رئیس شبکه دامپزشکی قوچان گفت: کارشناسان این شبکه، طی شش ماه گذشته بیش از چهار هزار و ۵۰۰ مورد بازرسی از مراکز تولید و توزیع فرآورده های خام دامی، کشتارگاه ها و داروخانه های دامپزشکی انجام داده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قوچان خبر؛ علیرضا قدرتی، رئیس شبکه دامپزشکی قوچان ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مهمترین وظایف شبکه دامپزشکی در راستای ارتقا سطح امنیت غذایی و حفظ حقوق مصرف کننده، نظارت بر عرضه فرآورده های خام دامی از مراکز تولید و عرضه می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قوچان خبر,

وی با تشریح وظایف این نهاد ادامه داد: نظارت بر مراکز دامپروری، مرغداری ها، کشتارگاه ها، واحدهای عرضه مواد پروتئینی و همچنین نظارت بر تهیه، توزیع و مصرف انواع داروها، واکسن‌ها و سموم مورد استفاده در دام و طیور از وظایف شبکه دامپزشکی می باشد.

,

وی افزود: طی شش ماه گذشته بیش از چهار هزار و 500 مورد بازرسی توسط کارشناسان نظارت شبکه دامپزشکی قوچان  بصورت مستمر و روزانه از تمامی مراکز تولید و عرضه در این شهرستان انجام شده است.

,

قدرتی تصریح کرد: اهمیت و گستره فعالیت های دامپزشکی ایجاب می کند که  با بهره گیری از حداکثر ظرفیت ها، امکانات و نیروها در ارتقاء بهداشت دام، فراورده های دامی و داروهای دامپزشکی در مسیر توسعه صنعت دامپروری و بهداشت عمومی جامعه گام های مؤثرتری برداشته شود.

,

رئیس شبکه دامپزشکی قوچان در پایان با اشاره به نظارت این شبکه بر ذبح  بهداشتی و شرعی و  همچنین معدوم سازی اجزا حرام در کشتارگاه های دام و طیور این شهرستان گفت: بر اساس قانون نظارت بر ذبح شرعی و اهمیت تأمین غذای حلال، ناظرین ذبح شرعی در کنار ناظرین بهداشتی درکشتارگاه های دام و طیور مستقر می باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه