اخبار داغ

فرماندار کرمانشاه:

145 طرح عمرانی و خدماتی در دهه فجر به بهره برداری می رسد

145 طرح عمرانی و خدماتی در دهه فجر به بهره برداری می رسد
فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: در ایام الله دهه فجر 145 طرح عمرانی-خدماتی و اشتغالزایی در استان کرمانشاه به بهره برداری می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پاک پرس، فضل اله رنجبر در جلسه شورای اداری، با اشاره به اینکه گرامیداشت دهه فجر گرامیداشت ارزشهای انقلاب اسلامی است اظهار داشت: در این مدت 145 طرح عمرانی، خدماتی و اشتغالزایی با اعتبار 144 میلیارد تومان و 65 میلیارد تومان تسهیلات بانکی در بخشهای عمرانی، کشاورزی و صنعتی به بهره برداری می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاک پرس,

فرماندار شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه این طرح ها 500 فرصت غلی در حوزه های مختلف ایجاد می کند خواستار ارائه گزارشهای ادارات مختلف درباره طرح های افتتاحی ایام الله دهه فجر به فرمانداری شد.

,

رنجبر سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه را نعمت خواند و گفت: با پیگری مسئولین امر از محل سفر معظم له 90 میلیارد تومان اعتبار در قالب اجرای 45 طرح عمرانی و خدماتی در کرمانشاه تخصیص یافت.

,

وی ساخت بیمارستان سوختگی در بیمارستان امام رضا(ع)، کلینیک تخصصی در بیمارستان فارابی، سالنهای ورزشی سقف بلند، مجتمع های آبرسانی و فضاهای آموزشی را از جمله این طرح ها خواند که در دست اقدام هستند.

,

فرماندار شهرستان کرمانشاه با اشاره به اینکه در طول ایام الله دهه فجر گاز رسانی به 64 روستا انجام می شود گفت: امسال گازرسانی به 200 روستا در کرمانشاه در دست اقدام بوده است.

,

وی خواستار تصویب پرداخت تسهیلاتی به سرمایه گذاران مناطق محروم شد و بیان کرد: در حال حاضر اعتبارات موجود جوابگوی تکمیل طرح های نیمه کاره نیست.

,

رنجبر با بیان اینکه ادارات عملکرد خود در راستای اشتغالزایی های ایجاد شده را به فرمانداری گزارش دهند گفت: با توجه به کمبود نزولات جوی، در زمینه تامین آب شرب با مشکل مواجه می شویم که به همین منظور با همکاری آب و فاضلاب شهری باید مصارف در برخی از ساعات شبانه روز کاهش یابد تا از محل منابع آب مصرفی تامین آب انجام شود.

,

وی با گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش، این نهاد را محور توسعه خواند و افزود: باید از ظرفیت 164 هزاری دانش آموزان و 28 هزاری معلمین نهایت بهره برداری به عمل آید..

,

رنجبر با اشاره به اینکه اعتبارال مصوب سال گذشته تاکنون به کرمانشاه تخصیص نیافته این امر را سبب عدم تکمیل طرح های نیمه تمام خواند و درباره پرونده مکتب گلیم و گبه کرمانشاه گفت: هفته گذشته 40 نفر از سرمایه گذاران در فرمانداری خواستار تسریع در پیگیری پرونده شدند.

,

وی همچنین خواستار توجه مدیران ادارات در جذب کامل اعتبارات شد و افزود: بر اساس دستور دولت باید تعامل و ارتباط با مردم تقویت شود و در دستور کار قرار گیرد.

,

رنجبر همچنین خواستار تشکیل اتاق فکرهایی برای رفع مشکلات موجود در استان شد و افزود: مدیران ادارات مشکلات موجود را به طور مستند شناسایی و به نمایندگان مجلس برای پیگیری تحویل دهند.

,

برخورد با تبلیغات زودهنگام کاندیداهای شورای شهر و روستا

,

فرماندار شهرستان کرمانشاه از برخورد با تبلیغات زودهنگام کاندیداهای شورای شهر و روستا خبر داد و گفت: این افراد از 21 اردیبهشت ماه به مدت هشت روز کاری می توانند نسبت به تبلیغات اقدام کنند و 24 ساعت پیش از انجام انتخابات نیز ممنوعیت تبلیغ دارند.

,

رنجبر با تاکید بر اینکه دیوار نویسی ممنوع و پیگرد قانونی دارد، تخلفات انتخاباتی را در تائید یا رد صلاحیت کاندیداها موثر خواند و بیان کرد: تاکنون روز سی ام اسفند ماه زمان ثبتنام کاندیداهای ریاست جمهوری اعلام شده که ممکن است به دلیل تعطیلات این تاریخ به روز 22 فروردین ماه موکول شود و تبلیغات نیز از روز هشتم اردیبهشت ماه آغاز شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه