اخبار داغ

فرمانده سپاه شاهرود:

هفت تپه اوج ایثار و شهادت پیرغلامان سیدالشهدا(ع)/ شهادت 40 نفر از رزمندگان تدارکات شاهرود در هفت تپه خوزستان

هفت تپه اوج ایثار و شهادت پیرغلامان سیدالشهدا(ع)/ شهادت 40 نفر از رزمندگان تدارکات شاهرود در هفت تپه خوزستان
فرمانده سپاه شاهرود گفت: آشپزخانه هفت تپه نماد برجسته ترین خاطرات رزمندگان تدارکات دفاع مقدس استان سمنان و اوج ایثار و شهادت پیرغلامان سیدالشهدا علیه السلام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید دامغانی فرمانده سپاه شاهرود در حاشیه برگزاری اولین یادواره شهدای هفت تپه در منطقه عمومی هفت تپه خوزستان در گفتگو با خبرنگار نسل شاهوار شاهرود گفت: اولین یادواره شهدای هفت تپه همزمان با سی امین سالگرد شهادت این شهدا به همت سپاه شاهرود و با مشارکت سپاه شهرستان شوش در منطقه عمومی هفت تپه خوزستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار شاهرود,

وی با اشاره به استقرار آشپزخانه تیپ دوازده قائم استان سمنان در منطقه هفت تپه اظهار کرد: این آشپزخانه به جهت رساندن غذای گرم به دست رزمندگان خط مقدم و پخت غذای رزمندگان و پشتیبانی در این ایستگاه راه آهن هفت تپه دایر شد.

,

فرمانده سپاه شاهرود افزود: بین عملیات کربلای 4 و کربلای 5 تعدادی از رزمندگانی که عازم منطقه شدند از پیرغلامان خادم حسینیه ها و هیئت های عزاداری امام حسین علیه السلام بودند که از شهرستان شاهرود و روستای قلعه نو خرقان و گرمن شاهرود به منطقه اعزام شدند و در بخش آشپزخانه تیپ 12 قائم در هفت تپه مشغول به فعالیت بودند.

,

دامغانی یادآور شد: متاسفانه ستون پنجم دشمن و منافقان نفوذی محل این منطقه را لو داده بودند و رژیم بعث عراق در بمباران ایستگاه راه آهن هفت تپه و اماکن تاریخی این منطقه، آشپزخانه تیپ 12 قائم را نیز به طرز وحشیانه ای بمباران کرد و 40 نفر از رزمندگان تدارکات استان سمنان در این منطقه به شهادت رسیدند که 15 نفر از این شهدا از روستای قلعه نو خرقان و گرمن و 22 نفر دیگر از شهدا از شاهرود بودند.

,

وی بیان کرد: برگزاری یادواره برای شهرستان شاهرود که کیلومترها از منطقه عمومی هفته تپه خوزستان فاصله دارد کار بسیار سخت و دشواری بود اما با مشورت پیشکسوتان و رزمندگان جبهه و جنگ شهرستان و با دعوت از خانواده شهدای هفت تپه و استقبال خوب آنها مصادف با سی امین سالگرد این شهیدان اولین یادوراه شهدای منطقه هفته تپه در منطقه عمومی هفت تپه خوزستان برگزار شد.

,

فرمانده سپاه شاهرود با اشاره به تداوم برگزاری این یادواره شهدا در منطقه عمومی هفت تپه در سالهای آتی گفت:  آشپزخانه هفت تپه نماد برجسته ترین خاطرات رزمندگان تدارکات دفاع مقدس استان سمنان و اوج ایثار و شهادت پیرغلامان سیدالشهدا علیه السلام است.

,

انتهای پیام

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه