اخبار داغ

دعوت یک شهروند از عضو سابق شورای شهر برای افشاگری؛

جزیره؛ دستاویزی برای افشاگری یا هیاهوی تبلیغاتی!؟

جزیره؛ دستاویزی برای افشاگری یا هیاهوی تبلیغاتی!؟
امیدواریم بعنوان یک شهروند و براساس تکلیف شرعی تمامی مسائل و معضلات و تخلفات احتمالی انجام شده را با مردم در میان بگذارید تا شهروندان با اشراف به واقعیت ها برای آینده شهرشان تصمیم گیری نمایند..
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرویس یادداشت «لاهیجان»، فریدون خوشبو یکی از فعالان اجتماعی لاهیجان در یادداشتی با عنوان «جزیره؛ دستاویزی برای افشاگری یا هیاهوی تبلیغاتی!؟» در پاسخ به مطلب منتشر شده مهدی شمس عضو ادوار گذشته شورای شهر لاهیجان در همین پایگاه خبری با عنوان«تب ۱۸ ساله فروکش نکرد» نوشت:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «لاهیجان», «لاهیجان», «لاهیجان», «جزیره؛ دستاویزی برای افشاگری یا هیاهوی تبلیغاتی!؟», «جزیره؛ دستاویزی برای افشاگری یا هیاهوی تبلیغاتی!؟», «تب ۱۸ ساله فروکش نکرد», «تب ۱۸ ساله فروکش نکرد», «تب ۱۸ ساله فروکش نکرد»,

چند روز از بیانیه آقای مهدی شمس عضو سابق شورای اسلامی لاهیجان؛ در فضای رسانه ای میگذرد. (+) ایشان در این اطلاعیه از کلیه فرمانداران، شهرداران و روسای شورای لاهیجان در هیجده سال اخیر دعوت کرده اند تا در یک مناظره با او شرکت کنند. مناظره ای که طرف معینی ندارد و دلیلی هم برای حضور کسی در این مناظره وجود ندارد و علاوه بر آن، موضوع دقیق و روشنی هم برای مناظره معلوم نشده است.

, (+), (+),

از طرفی؛ در آستانه انتخاباتی دیگر برای شورای شهر هستیم و البته فرصتی طلایی وجود دارد تا رقبای دیرین را کمرنگ تر و خودمان را زیباتر و مفید تر ارائه نمائیم. با نگاهی دقیق تر به مفاد این اطلاعیه؛ متوجه میشویم که درخواست مناظره ایشان فاقد هرگونه ضمانت اجرایی میباشد و انتظار میرود ایشان از طریق رسانه ها نسبت به روشنگری در خصوص جزیره و سایر معضلات اقدام نمایند.

,

آقای مهدی شمس در سال ۱۳۸۸ رسما به رسانه ها اعلام کرده اند که خیانت ها و سهل انگاری های آشکاری در رابطه با جزیره صورت گرفته ولی هیچگونه اقدام عملی در رابطه بامعرفی خیانتکاران انجام ندادند.
از آقای شمس می پرسیم؛ شما دوازده سال پیش وارد شورای شهر لاهیجان شدید و هشت سال عضو شورا بودید، با توجه به مسئولیتی که شرعا و قانونا در مقابل خدا و مردم داشتید و با وجود اطلاع از حقوق پایمال شده مردم؛ چرا هیچگونه اقدام بازدارنده ای در قبال خیانت ها و سهل انگاری ها، انجام ندادید و چرا پس از سال ها تعامل و همراهی و حضور و مشارکت در تصمیمات شورای شهر؛ این روزها به فکر ادای دین و افشاگری افتاده اید؟

,
,

متاسفانه بی تدبیری ها و دور زدن قوانین برای ساخت و ساز های بی رویه در دامنه کوه ها و عدم مدیریت صحیح بر منابع مالی و بی توجهی در نظارت بر کیفیت کار پیمانکاران و مشکلات عدیده حقوقی و ملکی در پروژه ها ی شهری در طی سالیان اخیر همواره وجود داشته و نشان دهنده ضعف سیستماتیک در توانایی تخصصی افراد شورا برای نظارت و مدیریت بر کار شهرداری بوده است و همه افراد شورا بصورت تضامنی در پیدایش کلیه کاستی ها و تخلفات نقش داشته اند.

,

امیدواریم بعنوان یک شهروند و براساس تکلیف شرعی تمامی مسائل و معضلات و تخلفات احتمالی انجام شده را با مردم در میان بگذارید تا شهروندان با اشراف به واقعیت ها برای آینده شهرشان تصمیم گیری نمایند..

,

جناب آقای شمس! مردم لاهیجان بیصبرانه منتظر روشنگری و انتشار مستندات و مدارک شما در این زمینه میباشند و بهره برداری تبلیغاتی از این امور؛ هیچ تاثیری در نگاه و درک شهروندان نخواهد گذاشت.

,

پایان پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه