اخبار داغ

سرمایه گذار ارمنی در بازدید از تالاب حاجی آباد؛

ظرفیت ایجادشهرک توریستی با جدیدترین امکانات وجود دارد/ لاهیجان مستعد ایجاد زمین گلف است+عکس

ظرفیت ایجادشهرک توریستی با جدیدترین امکانات وجود دارد/ لاهیجان مستعد ایجاد زمین گلف است+عکس
یک سرمایه گذار خارجی در بازدید از تالاب حاجی آباد لاهیجان با بیان اینکه جدیدترین شهرک های توریستی را می توان در این منطقه ایجاد کرد اظهار داشت: باید روی گردشگر خارجی و داخلی سرمایه گذاری کنیم و اگر بخواهیم برای کل کشور مجموعه ای نمونه بسازیم، باید زمین گلف هم در آن در نظر گرفته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «لاهیجان»، دیوید وارگیان سرمایه گذار ارمنی، قزاقستانی در دیداری که همراه با نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل و یک نفر از اعضای شورای شهر و نمایندگانی از شهرداری در منطقه تالاب حاجی آباد داشت، با بیان اینکه لاهیجان به علت شبنم زیاد و زمین های چمن مرغوب در تمامی ایام سال، ظرفیت ایجاد زمین های گلف را دارد گفت: اگر زمین گلف در این منطقه ایجاد شود از کشورهای روسیه و قزاقزستان سالانه هزار نفر به این منطقه خواهند آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «لاهیجان», «لاهیجان», «لاهیجان»,

وی افزود: آن کسی که گلف بازی میکند، روزانه دو تا سه هزاردلار پول در این شهر خرج میکند.

,

این سرمایه گذار خارجی در پاسخ به یکی از اعضای تیم مدیریت شهری که ورزش گلف در ایران را دارای اولویت های هفتم و هشتم دانستند گفت: بوکس و کشتی، ورزش ماهیچه هااست ولی ورزش گلف، ورزش مغز است.

,

دیوید وارگیان که به دعوت نماینده لاهیجان و سیاهکل به این منطقه آمد با بیان اینکه اگر زمین پشت جاده تالاب حاجی آباد مشکلی نداشته باشد به این پروژه ورود خواهم کرد افزود: اگر زمین خالی که این کوه ها به خوبی دیده شود را در اختیارم قرار دهید، چیزی از شما نمی خواهم و خودم به تنهایی این پروژه را به پیش خواهم برد.

,

وی با بیان اینکه می توانیم در لاهیجان شهرک های توریستی با جدیدترین امکانات قرن ۲۱ ساخته شود افزود: ما باید روی توریست های خارجی و داخلی سرمایه گذاری کنیم و اگر بخواهیم برای کل کشور مجموعه ای نمونه بسازیم، باید گلف هم در آن در نظر گرفته شود.

,

در ادامه یکی از نمایندگان شهرداری لاهیجان درباره این طرح گردشگری، ورزشی در پاسخ به این سرمایه گذار گفت: پیشنهاد شما در جلسه معاونین مطرح می شود و روی آن فکر میکنیم.

,

 

,

پایان پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه