اخبار داغ

در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مطرح شد؛

مقابله با اعتیاد در روستای چنارسفلی امری جهادی می‌طلبد

مقابله با اعتیاد در روستای چنارسفلی امری جهادی می‌طلبد
دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان همدان با انتقاد از عدم برگزاری کلاس‌های آموزشی در راستای مبارزه با این معضل گفت: وقتی از مسئولی آمار می‌خواهیم اطلاعی ندارد، معلوم است که این جلسات خروجی نداشته و همچنان معضل اعتیاد در روستای چنارسفلی بیداد می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای سیدجمال؛ ظهر امروز در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان اسدآباد معضل اعتیاد روستای چار سفلی بحث و بررسی شد؛

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال, ؛,

فرماندار شهرستان با انتقاد از دهیار روستای چنار سفلی، گفت: از دهیاری که روستایش دچار چنین بحران و معضل بزرگی است، انتظار می‌رفت که بیشتر به ارائه پیشنهادات بپردازد که متأسفانه پیشنهاد ایشان در حد روستای هودرج که کمتر فرد آسیب دیده اعتیاد را دارد، بود.

,

حسین افشاری با بیان اینکه مشکل مردم این روستا تنها در بخش اشتغال نیست بلکه نگرش آنان نسبت به این معضل است که باید تغییر کند، افزود: باید همه دستگاه‌های فرهنگی و اموزشی برای حل این معضل در این روستا پای کار آیند.

,

وی بر همگانی شدن آموزش‌ها تأکید کرد و خواستار ایجاد گروه‌های جهادی در این شهرستان شد.

,

یکی از مسئولان انتظامی در حوزه مواد مخدر با اشاره به افزایش کشفیات در سالجاری گفت: در زمینه دستگری افراد معتاد و متجاهر نیز افزایش چشمگیری داشته ایم.

,

وی با اشاره به نصب دوربین‌های مداربسته در ورودی روستاها برای شناسایی افراد قاچاقچی در زمینه توزیع و فروش گفت: این دوربی به همت بخشداران در سطح روستا نصب شده است.

,

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان هم از آمار آموزش‌ها در زمینه مبارزه با اعتیاد انتقا کرد و گفت: متأسفانه اگر اموزشی صورت گرفته باشد، خروجی آن چه بود که امروز شاهد افزایش امار معتادان هستیم.

,

اکبر سوری با اشاره به حساسیت ویژه ای که در روستای چنار سفلی برای مبارزه ایجاد شده، گفت: باید از این فرصت استفاده کرد و با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و اقتصادی مردم را از این معضل بزرگ نجات داد.

,

وی با تأکید بر اینکه مسئولان در حوزه مبارزه با مواد مدذر همه وظیفه دارند، گفت: این نباشد که مسئولی تنها در ساعت اداری برای این امر گام بردارد و باید به صورت جهادی عمل کرد.

,

تعدادی از افراد بهبود یافته شهرستان نیز با ارائه پیشنهاد از مسئولان درخواست ایجاد مکان برای برگزاری تبلیغات و اطلاع رسانی در این زمینه داشتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه