اخبار داغ

زمانی که بدحجابی به دنیای مردگان نیز کشیده می شود

زمانی که بدحجابی به دنیای مردگان نیز کشیده می شود
چندی است که انتشار اعلامیه های ترحیم با تصاویر زنان و دختران بدحجاب در ارومیه جدا از اینکه موجب شکسته شدن حریم عفت در جامعه می شود بلکه موجبات عذاب روحی برای میت را نیز فراهم می آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،وضعیت پوشش و حجاب در حالی در کشورمان ایران رو به افول است که هر روز مشاهده می‌کنیم که برخی از دختران ایرانی با الگوبرداری از مدل های غربی پر رنگ و لعاب‌تر از همیشه در کوچه، خیابان، دانشگاه و محل کار ظاهر می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

و این واقعیت تلخ زمانی به بدترین شکل نمود پیدا می کند که این روزهاعده ای دانسته یا ندانسته اقدام به انتشار اعلامیه های ترحیم با تصاویر زنان و دختران متوفی آن هم گاها با تصاویر بدحجاب می نمایند!

,

بطوریکه چندی پیش تصویر یک دختر جوان آن هم با حجابی نا متعارف در یک آگهی ترحیم نظر نگارنده را به خود جلب کرد چراکه تا جایی که یادمان می آید اتفاق نیافتاده بود که حتی عکس یک خانم سالمند نیز بر روی آگهی ترحیم دیده باشیم اما با کمی دقت در در دیوار شهر گاها مشاهده می شود که عده ای دانسته یا ندانسته اقدام به انتشار اعلامیه های ترحیم با تصاویر زنان و دختران می کنند .

,

که این امر جدا از اینکه موجب شکسته شدن حریم عفت در جامعه می شود بلکه موجبات عذاب روحی برای میت را نیز فراهم می آورد.

,

البته اینکه چه ضرورتی دارد که عکس متوفای زن در اعلامیه ها چاپ شود، صرفا دلایل قابل قبولی نمی تواند داشته باشد بطوری که امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی نیز در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه از این موضوع انتقاد کرد و خواستار نظارت و رسیدگی صنوف مربوطه به این امر شد چرا که به عقیده ایشان نیز این امر زیبنده جامعه اسلامی نیست.

,

بنابر این لازم به ذکر است اگر از هم اکنون جلوی این امر گرفته نشود شاید در آینده یک معضل دیگر به معضلات فرهنگی کشور اضافه شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه