اخبار داغ

امام جمعه دهستان قازانقایه؛

آخوند عابدی کر جزء اولین کسانی بود که به بیعت مقام معظم رهبری در آمده بود/ ندای وحدت از لبانش جدا نمی شد

آخوند عابدی کر جزء اولین کسانی بود که به بیعت مقام معظم رهبری در آمده بود/ ندای وحدت از لبانش جدا نمی شد
امام جمعه دهستان قازانقایه گفت: آخوند عابدی کر جزء اولین کسانی بود که به بعیت مقام معظم رهبری در آمده بود و در جهت ارتقای سطح علمی تلاش می کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ حاج آخوند ناصر محمد قزل درگفتگو با خبرنگار ما بعد از ابراز تسلیت از درگشت آخوند عابدی کر امام جمعه اهل سنت بندر ترکمن اظهار کرد: آخوند عابدی کر یکی از مردان بزرگ و نیک در این برهه از زمان بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طوبی گلستان,

آخوند قزل افزود: وی در نزد علمای بزرگ و نامدار زمان خودش شاگردی کرده است، و از ابتدای فعالیت خودشان را در آموزش و پرورش آغاز نموده اند.

,

امام جمعه دهستان قازانقایه افزود: این شخصیت بزرگوار همیشه و همه حال در صدصد این بود که تنها عاملی که میتواند انسان را به کمال رشد برساند عامل وحدت می باشد، و جزء یکی از شخصیت هایی بود که زمینه ساز ایجاد وحدت بین شیعه و سنی بوده است.

,

وی خاطر نشان کرد: تمامی دوستان و آشنایانِ شان نقل می کنند که آخوند عابدی کر بعد از شروع فعالیتشان ندای وحدت بر سر زبانش همیشه جاری بود.

,

قزل گفت: عابدی کر ابتدای فعالیت رسمی خودش را در رادیو گرگان آغاز کرده بود و این اقدامش همزمان شده بود با ملبس شدنش، بعد از انقلاب هم تمامی برنامه هایی که در رادیو پخش شده بود را به صورت مکتوب در آورده در حال حاضر به نام تفسیر عابدی کر در دست عموم قابل بهره برداری است.

,

امام جمعه دهستان قازانقایه یاداور شد وی طلاب زیادی را پرورش داده اند، و همیشه در زمینه تعلیم و تربیت دانش آموختگان کوشا بوده اند.

,

آخوند قزل در ادامه با اشاره به اینکه عابدی کر یکی مفسرین بزرگ در اسلام بوده تصریح کرد: امروز شهرستان بندر ترکمن مصیبت بزرگی را تحمل خواهد کرد، همگان در مصیبیت این مرد بزرگ اندوهگین هستند.

,

وی افزود: آخوند عابدی کر جزء اولین کسانی بود که به بیعت مقام معظم رهبری در آمده بود و در جهت ارتقای سطح علمی تلاش کرده اند، و ولایت فقیه را در دستور کار خودش قرار داده بود.

,

قزل ادامه داد: اعتقاد آخوند عابدی کر بر این بود که باید کسی به عنوان ولایت فقیه عهده دار مسائل اسلامی باشد و این کار فقط از عهده مقام معظم رهبری است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه