اخبار داغ

رییس پلیس آگهی سنقر خبر داد:

اعتراف سارقان حرفه ای به ۵ فقره سرقت منزل در شهرستان سنقروکلیایی

اعتراف سارقان حرفه ای به ۵ فقره سرقت منزل در شهرستان سنقروکلیایی
رییس پلیس آگهی شهرستان سنقروکلیایی گفت: سارقان حرفه ای منازل در سنقر به سرقت طلا و جواهرات ،لپ تاپ و انواع وسایل خانگی از منازل مسکونی شهروندان طی ۵ فقره سرقت اعتراف کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرگرد علی حیدربیگی در گفتگو با سهیل سنقر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل در شهرستان مراتب به صورت ویژه با هماهنگی مراجع محترم قضایی در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی سنقروکلیایی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سهیل سنقر,

 

,

رییس پلیس آگهی شهرستان سنقروکلیایی در ادامه افزود : با تلاش تیمی متشکل از مأمورین پلیس آگاهی ،اطلاعات نیروی انتظامی و کلانتری ۱۱ با تدابیر فرماندهی انتظامی شهرستان ۴ متهم این سرقت ها شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه ۲ نفر از سارقان دستگیر و جهت بازجویی به اداره پلیس منتقل شدند.

,

 

,

وی تصریح کرد : متهمان در اداره پلیس به سرقت طلا و جواهرات ،لپ تاپ و انواع وسایل خانگی از منازل مسکونی شهروندان طی ۵ فقره سرقت اعتراف کردند.

,

 

,

رییس پلیس آگاهی سنقروکلیایی خاطرنشان کرد : سارقان با قرار وثیقه روانه زندان و تلاش جهت دستگیری دیگر همدستان سارقان منازل در شهرستان سنقروکلیایی ادامه دارد.

,

 

,

وی ابراز داشت : مشارکت و همیاری مردم با پلیس در انجام اقدامات امنیتی به عنوان عاملی مهم و حیاتی در پیشگیری از وقوع جرایم است در این راستا شهروندان عزیز در صورت وجود هرگونه موارد مشکوک، مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ شهرستان اطلاع دهند.

,

 

,

حیدربیگی در پایان تاکید کرد : شهروندان از سیستم های ایمنی منزل و قفل های مطمئن برای درب ورودی منزل خود استفاده کرده و حتما پنجره های خانه را به حفاظ مجهز کنند.

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه