اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان:

سه قاچاقچی بیش از ۱.۷ میلیارد ریال جریمه شدند

سه قاچاقچی بیش از ۱.۷ میلیارد ریال جریمه شدند
صالحی از جریمه بیش از ۱.۷ میلیارد ریالی سه قاچاقچی در استان اصفهان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب‌نیوز، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان با اشاره به پرونده کشف 227 دستگاه انواع گوشی تلفن همراه در استان اصفهان، اظهار کرد: این محموله باارزش یک میلیارد و 75 میلیون و 527 هزار و 219 ریال در سپر یک دستگاه خودرو سواری جاسازی شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب‌نیوز,

غلامرضا صالحی با بیان اینکه این محموله کالای قاچاق توسط مأموران پلیس آگاهی شهرستان بویین و میاندشت کشف شده بود، گفت: مأموران این پلیس، پرونده را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان فریدن ارسال کرده بودند.

,

وی ادامه داد: شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان فریدن، متهم پرونده را علاوه بر محکومیت به ضبط کالا و خودرو مکشوفه به نفع دولت، به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 75 میلیون و 527 هزار و 219 ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

,

* کشف 33 هزار و 170 لیتر نفت گاز قاچاق

, * کشف 33 هزار و 170 لیتر نفت گاز قاچاق,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان همچنین از کشف 33 هزار و 170 لیتر نفت گاز قاچاق در شهرستان فریدن خبر داد و گفت: این محموله سوخت قاچاق نیز از یک گاوداری و یک دستگاه وانت نیسان توسط مأموران آگاهی شهرستان فریدن کشف شده است.

,

صالحی اظهار کرد: پس از رسیدگی به این پرونده در شعبه اول تعزیرات حکومتی فریدن، شعبه مذکور علاوه بر صدور حکم ضبط محموله کشف شده به نفع دولت، دو متهم پرونده را نیز به پرداخت مبلغ 691 میلیون و 196 هزار و 460 ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه