اخبار داغ

در جلسه شورای ترافیک شهرستان بستان آباد مطرح شد

فرماندار : سیستم حمل و نقل شهرستان بستان آباد بسیار ضعیف است و پاسخگوی نیاز مردم نیست

فرماندار : سیستم حمل و نقل شهرستان بستان آباد بسیار ضعیف است و پاسخگوی نیاز مردم نیست
شکوهی گفت: در شهر بستان آباد تنها ۲۷ دستگاه تاکسی به ارایه خدمات حمل ونقل درون شهری به مردم مشغولند که به جهت گستردگی جغرافیا و وسعت شهر پاسخگوی نیازهای مردم نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دیار شهریار؛ بدر شکوهی فرماندار شهرستان بستان آباد درجلسه شورای ترافیک این شهرستان بااشاره به اینکه حجم تردد خودرو در شهرستان بستان آباد با شهری مانند اردبیل که مرکزیت یک استان را دارد برابری میکند گفت: متاسفانه سیستم حمل و نقل شهرستان بسیار ضعیف وفرسوده است وجوابگوی نیازهای مردم نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار شهریار,

شکوهی ادامه داد: در شهر بستان آباد تنها ۲۷ دستگاه تاکسی به ارایه خدمات حمل ونقل درون شهری به مردم مشغولند که به جهت گستردگی جغرافیا و وسعت شهر پاسخگوی نیازهای مردم نیست.

,

وی همچنین به مشکلات سیستم حمل ونقل بین شهری و حمل ونقل روستایی نیز پرداخت وگفت: بیش از ۷۵ درصد مردم شهرستان درروستاها ساکن هستند ولی هنوز ناوگان حمل ونقل مردم درروستاها ساماندهی ونوسازی نشده ومردم روستاها برای تردد به شهر بامشکل مواجهند .

,


وی دراین رابطه از حمایت دولت برای نوسازی ناوگان حمل ونقل روستایی خبرداد وگفت: دولت برای نوسازی ناوگان حمل ونقل روستایی تسهیلات بانکی با نرخ بهره ۴ درصدبه متقاضیان پرداخت میکند.
فرماندار بستان آباد درپایان مشکلات توقف وتردد کامیونها وخودروهای سنگین در ورودی شهر بستان آباد را نیز یاد آور شد وگفت: این عامل باعث افزایش ترافیک در ورودی شهر از سمت تبریز و افزایش خطر تصادف شده است ونیاز به احداث پارکینگ خودروهای سنگین وکامیونها در خارج از محدوده شهر به شدت احساس می شود.

,
,
,

شکوهی از آمادگی مسئولین برای حمایت از بخش خصوصی برای احداث پارکینگ در بستان آباد خبرداد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه