اخبار داغ

پرداخت650 میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در آشتیان

پرداخت650 میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در آشتیان
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه آشتیان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون650 میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در اختیار تولیدکنندگان قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش دیار آفتاب؛ عزت الله فراهانی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه آشتیان در گفت و گو با سفیر آشتیان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 650 میلیون تومان تسهیلات اقتصادمقاومتی به تولیدکنندگان آشتیانی در  زمینه پرورش زنبورعسل، قالی‌بافی، کارگاه صنایع دستی، پرورش مرغ بومی، صابون پزی، تولید سبزیجات و نگهداری دام سنگین پرداخت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب, سفیر آشتیان, سفیر آشتیان,

وی اضافه کرد: خوشبختانه با اهداء این تسهیلات علاوه بر کمک به چرخه تولیدات داخلی زمینه اشتغال برای 30 نفر به صورت مستقیم مهیا شده است.

,

 

,

, , , ,

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه آشتیان میزان تسهیلات جذب شده در زمینه اقتصاد مقاومتی در این شهرستان را 2 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با اهداء این تسهیلات در سال 94 زمینه اشتغال برای 86 نفر ایجاد شد.

,

 

,

, , , ,

وی از برگزاری کلاس های آموزشی اقتصاد مقاومتی در آشتیان خبر داد و افزود: در زمینه آموزش نیز کارگاه های آموزشی اقتصاد مقاومتی در دو رشته کشت زعفران و گیاهان دارویی برگزار شده است و به 56 نفر در این زمینه آموزش‌های لازم ارائه شده است.

,

فراهانی ارتقاء ظرفیت آموزشی اقتصاد مقاومتی در شهرستان را یکی از اهداف تعیین شده در این حوزه دانست و خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی انجام شده دوره بعدی کلاس های اقتصاد مقاومتی در آشتیان با حضور 200 نفر از علاقمندان برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه