اخبار داغ

اخبار کوتاه پلیس استان؛

کشف بیش از ۲۵۰ کیلو حشیش در اصفهان/ مخلان نظم و امنیت در خمینی‌شهر دستگیر شدند

کشف بیش از ۲۵۰ کیلو حشیش در اصفهان/ مخلان نظم و امنیت در خمینی‌شهر دستگیر شدند
مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، در عملیاتی ضربتی بیش از ۲۵۰ کیلوگرم حشیش را کشف و دو سوداگر مرگ را دستگیر کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب‌نیوز، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از قصد قاچاقچیان مبنی بر انتقال یک محموله مواد افیونی از شرق کشور به اصفهان مطلع شدند و موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قراردادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب‌نیوز,

* کشف بیش از 250 کیلو حشیش در اصفهان

, * کشف بیش از 250 کیلو حشیش در اصفهان,

سرهنگ سید تقی حسینی بابیان اینکه یک اکیپ مجهز از مأموران به یکی از ورودی‌های شرقی شهر اصفهان اعزام و خودروی سمند قاچاقچیان را شناسایی و متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، 252 کیلو و 500 گرم حشیش که در صندوق‌عقب جاسازی‌شده بود، کشف شد.

,

وی افزود: در این رابطه دو سوداگر مرگ دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

,

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پلیس اصفهان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

,

* دستگیری 11 نفر از مخلان نظم و امنیت در خمینی‌شهر

, * دستگیری 11 نفر از مخلان نظم و امنیت در خمینی‌شهر,

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر اظهار کرد: در راستای افزایش احساس امنیت شهروندان و دستگیری مخلان نظم و امنیت اجتماعی و متهمان تحت تعقیب مراجع قضائی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان خمینی‌شهر اجرا شد.

,

سرهنگ علی جعفری نژاد گفت: با انجام یکسری اقدامات تخصصی تعداد 11 نفر از مخلان نظم و امنیت جامعه و متهمان تحت تعقیب مراجع قضائی شناسایی و دستگیر شدند.

,

این مقام انتظامی بیان داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و همه دستگیرشدگان تحویل مراجع قضائی شدند.

,

سرهنگ جعفری نژاد خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی تمام توان خود را برای برخورد با مخلان و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه به کار می‌گیرد و هرگز اجازه جولان به این‌گونه افراد نخواهد داد.

,

* توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرضا

, * توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرضا,

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: مأموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده «اف اچ» که از جنوب کشور به سمت تهران درحرکت بود مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

,

سرهنگ حمید امیرخانی بابیان اینکه در بازرسی از این کامیون، یک هزار و 127 کارتن شیرآلات قاچاق فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی کشف شد، افزود: ارزش محموله کشف‌شده توسط کارشناسان سه میلیارد ریال اعلام‌شده است.

,

وی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه و تحویل وی به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می‌زند که از تمام مردم تقاضا می‌شود هرگونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

,

* دستگیری سارق حرفه‌ای داخل خودرو

, * دستگیری سارق حرفه‌ای داخل خودرو,

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار کرد: در پی شکایت چند نفر از شهروندان مبنی بر سرقت از داخل خودرو در شهر اصفهان رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی قرار گرفت.

,

سرهنگ کارگاه ستار خسروی گفت: کارآگاهان با انجام یکسری تحقیقات و اقدامات تخصصی موفق شدند سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی حین سرقت از خودرویی دستگیر کنند.

,

این مقام انتظامی ادامه داد: سارق در تحقیقات به‌عمل‌آمده به چندین فقره سرقت داخل خودرو به ارزش 390 میلیون ریال در شرق شهر اصفهان اعتراف کرد.

,

سرهنگ خسروی بیان کرد: در این زمینه پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

,

رئیس پلیس آگاهی اصفهان به همشهریان توصیه کرد: وسایل شخصی (کیف و اسناد و مدارک) و اموال باارزش خود را داخل خودرو، به‌ویژه روی صندلی در معرض دید نگذارید و هنگامی‌که برای بازدید فنی یا پنچرگیری از خودرو خارج می‌شوید، درهای خودرو را قفل کنید.

,

* 200 میلیون ریال کالای قاچاق در اردستان کشف و ضبط شد

, * 200 میلیون ریال کالای قاچاق در اردستان کشف و ضبط شد,

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان گفت: در راستای اجرای طرح کنترل محورهای عبوری شهرستان اردستان و جلوگیری از ورود کالای قاچاق، مأموران انتظامی این شهرستان به محور نائین –اردستان اعزام شدند.

,

سرهنگ رحمت اله مهران فر اظهار کرد: مأموران به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

,

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از این خودرو یک حلقه لاستیک لودر، 66 عدد فیلتر روغن کامیون و 30 عدد ناخن بیل لودر فاقد هرگونه مدارک مثبتِ گمرکی کشف شد.

,

سرهنگ مهران فر خاطرنشان کرد: در این خصوص راننده خودرو دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

,

* سنگینی 52 میلیون ریال خلافی، سواری 206 را زمین‌گیر کرد

, * سنگینی 52 میلیون ریال خلافی، سواری 206 را زمین‌گیر کرد,

رئیس پلیس‌راه اصفهان گفت: مأموران پلیس‌راه کاشان- اصفهان یک دستگاه سواری پژو 206 را جهت اعمال قانون متوقف کردند.

,

سرهنگ حسین پور قیصری ادامه داد: در استعلام از سوابق این خودرو مشخص شد دارای 52 میلیون و 100 هزار ریال جریمه پرداخت‌نشده و 104 فقره تخلف حادثه‌ساز است که بلافاصله به پارکینگ منتقل شد.

,

این مقام انتظامی بیان داشت: بیشترین تخلف ثبت‌شده برای این خودرو تخطی از سرعت مجاز و مطمئنه است.

,

سرهنگ پور قیصری خاطرنشان کرد: طبق ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی درصورتی‌که مبلغ جریمه خودرویی به 10 میلیون ریال برسد پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند خودرو توقیف و از تردد آن جلوگیری خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه