اخبار داغ

رئیس جدید آب و فاضلاب شهری تیران و کرون معرفی شد

رئیس جدید آب و فاضلاب شهری تیران و کرون معرفی شد
فرماندار تیران و کرون در این جلسه گفت: مشکلات شبکه فاضلاب و تصفیه خانه تیران طی جلسه در دفتر معاونت سیاسی استانداری پیگیری شده و اقدامات لازم برای آغاز بکار مجدد این پروژه در حال انجام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر تیران و کرون، مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره آب و فاضلاب شهری تیران و کرون ظهر امروز با حضور معاونت منابع انسانی و بهبود مدیریت آبفای استان و مسئولان شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر تیران و کرون,

فرماندار شهرستان در این جلسه کمبود آب در کشور را خطری مهم دانست و اظهار کرد: مسئولان اداره آب باید این مشکل در کشور را جدی گرفته و با آموزش های مردمی از هدررفت آب جلوگیری کنند.

,

علی رحمانی گفت: میزان تخصیص آب به علت کمبود، از میزان جمعیت شهرستان کمتر بوده و آب روستایی و شهری باید با همکاری یکدیگر این امر را مدیریت کنند.

,

وی مدیریت حاشیه ها و مشکلات ایجاد شده پیرامون آب و فاضلاب را امری مهم عنوان کرد و افزود: مشکلات شبکه فاضلاب و تصفیه خانه تیران طی جلسه در دفتر معاونت سیاسی استانداری پیگیری شده و اقدامات لازم برای آغاز بکار مجدد این پروژه در حال انجام است.

,

رحمانی در ادامه از زحمات سه ساله رئیس سابق این اداره در شهرستان تیران و کرون تقدیر کرد.

,

, , ,

رئیس سابق شرکت آب و فاضلاب شهرستان در بیان عملکرد آبفا در طی سه سال گذشته، گفت: اجرای پروژه آبرسانی به شهر عسگران، 14 هزار و 729 متر لوله گذاری در شهرستان، آبرسانی به مجموعه فدک و دانشگاه علمی کاربردی و شهرک پشت اردوگاه از جمله مهم ترین اقدامات انجام شده است.

,

محمدرضا گل محمدی با اشاره به کلنگ زنی پروژه فاضلاب شهر تیران در بهمن 93، تصریح کرد: این پروژه با مبلغ قرارداد 546 میلیارد ریال برای ظرفیت 36 هزار نفر با همکاری شرکت سازه گستر منفرد و شهرداری و شورای شهر تیران در حال انجام است.

,

وی افزود: تاکنون 46 کیلومتر از شبکه توزیع فاضلاب اجرا شده و تعداد 825 فقره انشعاب واگذار و وارد سیستم گردیده است.

,

گل محمدی درآمد حاصل از فروش انشعاب فاضلاب را 20 میلیارد تومان دانست و خاطرنشان کرد: مبلغ 8500 میلیون ریال از این مبلغ تا کنون وصول شده که برای تامین بقیه آن همکاری مردم و مسئولان مورد نیاز است.

,

IF

, IF, IF,

در ادامه مراسم معاونت منابع انسانی و بهبود مدیریت آبفای استان با بیان اینکه 85 درصد جمعیت اصفهان از آب زاینده رود استفاده می کنند، گفت: شرایط کشور برای تامین آب سخت است و همکاری همه جانبه مردم و مسئولان برای صرفه جویی در استفاده از این مایه حیات را می طلبد.

,

قبادیان تعامل مردم و مسئولان در اجرای پروژه های فاضلاب را امری مهم و تاثیر گذار دانست و اظهار کرد: اعتبارات دولت برای انجام پروژه فاضلاب محدود است و به همین سبب از سرمایه های بخش خصوصی استفاده می شود.

,

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای رفع مشکلات تصفیه خانه فاضلاب شهر تیران، اذعان کرد: اجرای این پروژه تاثیرات قابل توجه اجتماعی و اشتغال زایی خوبی را به همراه دارد.

,

در ادامه علی قیصری رئیس جدید آبفای شهرستان از زحمات رئیس سابق قدردانی کرده و خواستار همکاری مردم و مسئولان با وی  در اجرای امر خدمت رسانی  شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه