اخبار داغ

اقدام عجیب "دیجی کالا" در فروش دستبند طلای مردانه!

اقدام عجیب "دیجی کالا" در فروش دستبند طلای مردانه!
اخیرا سایت "دیجی کالا" اقدام به فروش اینترنتی دستبند طلای مردانه کرده است این در حالی است که طبق موازین اسلامی استعمال طلا برای مردان حرام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دیجی کالا" یکی از وب‌گاه‌های فعال در زمینه تجارت الکترونیک در ایران است این وب‌گاه که توسط دو بردار اداره می شود بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین در ایران است که به طور میانگین روزانه بیش از ۸۵۰ هزار بازدید کننده دارد.

توسعه خرید اینترنتی در حالی در کشورمان رقم می خورد که لزوم وضع یک سری قوانین جهت پایبندی به مسائل شرعی و عرفی از ضروریات آن به نظر می رسد.

اخیر سایت "دیجی کالا" اقدام به فروش اینترنتی دستبند طلای مردانه کرده است این در حالی است که طبق موازین اسلامی استعمال طلا برای مردان حرام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,

 

,

, ,

 

,

پیش از همه باید بدانیم که خداوند هر چیزی را که برای ما نهی کرده است ضررهایی دارد که به خودمان   برمی گردد.

 طلا روی گلبول های قرمر خون مردان اثر سوئی دارد و سیستم ایمنی بدن آنان را دچار اشکال می کند. وقتی طلا با پوست تماس پیدا می کند، یون های آن وارد بدن می شوند. این یون ها در مردان در کبد جمع و همان جا متوقف می شوند و موجب اختلال می شوند
پژوهش های فراوان علمی دیگر نشان می دهند که اشعه های طلا نقش منفی بر روی هورمون های جنسی مردان دارند، در حالی که اشعه های عنصر "نقره" بر مردان و زنان چنین تأثیری ندارد.

 در ترکیب بدن انسان، عنصر طلا، اورانیوم، آهن و عناصر دیگر وجود دارد ولی عنصر "نقره" وجود ندارد. طلا و نقره با ترکیبات موجود در غذا از خود واکنش نشان می دهند و به همراه آنزیم ها در بدن انسان ترکیباتی که برای سلامتی بدن انسان مضر است، ایجاد می کنند.

 البته نمی توان قائل به این مطلب شد که تنها دلیل حرمت طلا برای مردان همین دلیل بالا می باشد و مطمئناً دلایل دیگری نیز وجود دارد که از دست بشریت دور مانده است.

به هر صورت با توسعه تجارت الکترونیک لزوم وضع موازینی برای رعایت مسائل شرعی و عرفی به شدت احساس می شود.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

منبع:رازق

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه