اخبار داغ

آتش در مدرسه ای دربخش سرحد شیروان؛ با سرعت عمل مدیر به کسی آسیبی نرسید

آتش در مدرسه ای دربخش سرحد شیروان؛ با سرعت عمل مدیر به کسی آسیبی نرسید
قصه آتش گرفتن بخاری در مدرسه روستایی، این بار در یکی از روستاهای بخش سرحد شهرستان شیروان تکرار شد؛ اما با درایت و سرعت عمل مدیر ومعلم به هیچ کس ازدانش آموزان آسیبی نرسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی شیروان ،به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شیروان مدرسه ابتدایی عمار روستای پالکانلو سفلی مدیر و معلم فداکاری دارد که در یک اقدام ایثارگرانه به دنبال آتش گرفتن بخاری نفتی جان دانش آموز ابتدایی این مدرسه را نجات داد.در این حادثه خوشبختانه به هیچ یک از دانش آموزان مدرسه  و خود معلم صدمه ای وارد نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مدیر آموزش وپرورش شیروان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت :بخاری مدرسه ابتدایی عمار روستای پالکانلو دیروز آتش گرفته که بلافاصله با همت مدیر مدرسه و معلم با کپسول اتش نشانی مستقر در مدرسه خاموش شد

,

سعیدرحمانی فضلی تصریح کرد: بخاری مدرسه از نوع نفتی بوده وبراثر برخورد یکی از دانش اموزان با بخاری اتش گرفته که بلافاصله با حضور واقدام به موقع مدیر ومعلم مدرسه اتش را با کپسول اتش نشانی مدرسه خاموش کردند.

,

وی اضافه کرد : هنگام وقوع این حادثه زنگ تفریح بوده و دانش آموزان در حیاط مدرسه حضور داشتند. خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب نرسید .

,

, ,

انتهای پیام /م الف 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه