اخبار داغ

فرمانده نیروی دریایی ارتش:

سواحل مکران مهم ترین مرز دریایی کشور است/بیمارستان نیروی دریایی در جاسک احداث می شود

سواحل مکران مهم ترین مرز دریایی کشور است/بیمارستان نیروی دریایی در جاسک احداث می شود
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد:سواحل مکران به دلیل اتصال به دریاهای آزاد مهم ترین مرز دریای کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای ساحل؛حبیب الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در چهارمین همایش ملی طب پیشگیری و امداد دریایی در بندرعباس  گفت: بهداشت و درمان از تاکیدات مقام معظم رهبری در دریاها است که در چند سال گذشته این موضوع در دستور کاری ما نبوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای ساحل,

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبریاظهار کرد: منابع کشور در دریا یک منابع راهبردی و کلان است لذا با داشتن اختراع می توان از این منابع استفاده نمود.

,

سیاری تصریح کرد:دریا منابع متعددی مانند انرژی منابع غذایی، تجارت گردشگری، انرژی  و سایر مزایا  دارد و کشوری که بتواند از این منابع استفاده کند قطعا  پیشرفته خواهند شد .

,

وی افزود:دریا منبع قدرت و ثروت  برای برتری جویی و رفاه جامعه است و سواحل مکران به دلیل اتصال به آب های آزاد مهم ترین مرز دریای کشور است.

,

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: استعمار و سیاست های  استعماری در سال های قبل از انقلاب موجب شده تا این ظرفیت بکر بماند این د رحالی است که اگر می خواهید کشوری را از دریا دور کنید باید بر دریاها تسلط نداشته باشند که در سالهای قبل از انقلاب این اتفاق برای کشور افتاده است .

,

وی  با اشاره به نظریه بازگشت به دریا مقام معظم رهبری افزود: دریا مظهر اقتدار است چنانچه اگر نیروی دریایی قوی داشته باشیم توان استفاده از منابع دریایی را نیز داریم.

,

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تجهیزات پزشکی و درمانی رشد قابل توجهی داشته است،کفت: نیروی دریایی ارتش با احداث مراکز درمانی و به خدمت گیری کادر پزشکی مجرب از توانمندی خوبی در حوزه بهداشت و درمان برخوردار است.

,

سیاری بیان کرد:اقدام هایی نظیر در این چند ساله داشته ایم که به عنوان نمونه می توان  اعزام 49 ناوگروه به آب های آزاد و دوردست برای حفظ منافع کشور داشته ایم  با توجه به اینکه  پیام صلح و دوستی ایران اسلامی به سایر کشورها است.

,

وی افزود:  اسکورت 3 هزار و 850 کشتی نفت کش و تجاری با حضور در خلیج عدن و بالا نگاه داشتن پرچم جمهوری اسلامی بین 40 کشور که  با واسطه توان بالای پزشکی دریایی این نیرو مشکلی برای نیروها دریایی نداشته ایم.

,

سیاری خاطر نشان کرد:هم اکنون در کنارک پزشکان متخصص استقرار پیدا کرده اند و در سال جدید در جاسک برای نیروی دریایی بیمارستان احداث می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه