اخبار داغ

فرماندار خلخال:

سرمازدگی اصلی ترین مشکل کشاورزان خلخالی در سه سال اخیر/ مردم به هواشناسی اعتماد دارند

سرمازدگی اصلی ترین مشکل کشاورزان خلخالی در سه سال اخیر/ مردم به هواشناسی اعتماد دارند
فرماندار خلخال گفت: شرایط کشاورزی و باغبانی در منطقه خلخال کاملا با شرایط در مناطق دیگر استان فرق می کند و باید با اطلاع رسانی و آموزش وسیع در سطح روستاها وشهرها انجام گیرد تا در کاهش خسارات موثر باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو ،فریدون بابایی  عصر امروز در نشست با مدیر کل هواشناسی استان اردبیل در خلخال اظهار داشت : مردم به هواشناسی اعتماد دارند و  هرروز در بسته های خبری شبکه های سیما بحث هواشناسی را دنبال کرده و با یقین از وضعیت آب و هوایی  فعالیت های روزانه خود را تنظیم می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازناو,

وی با اشاره به فرسوده بودن ساختمان هواشناسی گفت: هواشناسی نسبت به گذشته پیشرفت خوبی داشته و ما نیز در اعتبارات شهرستان خلخال در سال 1396  به روندتوسعه این اداره کمک خواهیم کرد.

,

فرماندار خلخال با اشاره به وضعیت آب و هوایی شهرستان خلخال و کوهستانی بودن این منطقه از استان گفت: مردم در وضعیت فعلی با بالا بودن گاز بهاء در مشکل قرار دارند و ما خواستار این هستیم که مثل سابق این وضعیت در شهرستان خلخال به هشت ماه برگردد چرا که از اواخر شهریور تا اواسط اردیبهشت ماه بخاری ها در خلخال روشن و مناطقی در خلخال داریم که  15 اردیبهشت جاده های آنها بازگشایی  می شود و انتظار می رود مسئولین استان در جهت حل این مشکل همت لازم را به کار گیرند و مردم بیشتر از این متضرر نشوند.

,

فرماندار خلخال سرمازدگی را اصلی ترین مشکل کشاورزان در طول دو تا سه سال اخیر عنوان و گفت: در این وضعیت آب هوایی بیشترین خسارات به بخش کشاورزی شهرستان  وارد شده است  و شرایط کشاورزی و باغبانی در منطقه خلخال کاملا با شرایط در مناطق دیگر استان فرق می کند و باید با اطلاع رسانی و آموزش وسیع در سطح روستاها وشهرها انجام گیرد تا در کاهش خسارات موثر باشیم.

,

انتهای پیام / خ2

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه