اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های مازندران خبر داد؛

حمایت از برنامه های علمی با محوریت اقتصاد مقاومتی

حمایت از برنامه های علمی با محوریت اقتصاد مقاومتی
شهرام نوری با بیان اینکه برای توانمند سازی علمی دانشجویان بسیجی برنامه های متنوعی را در دستورکار قرار داده ایم، اظهار کرد: قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی به منظور آموزش، هدایت و حمایت از هسته های علمی دانشجویان بسیجی تشکیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی ؛ شهرام نوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های مازندران با بیان اینکه برای توانمند سازی علمی دانشجویان بسیجی برنامه های متنوعی را در دستورکار قرار داده ایم، اظهار کرد: قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی به منظور آموزش، هدایت و حمایت از هسته های علمی دانشجویان بسیجی تشکیل شده است و در این راستا برنامه های متنوعی را جهت توانمند سازی اعضا و فعالان این قرارگاه مهم در نظر گرفته ایم که در حال اجرا می باشد. 

نوری تصریح کرد: هسته های علمی دانشجویی با رویکرد مسئله یابی موضوعات مختلف مختص مازندران در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی تشکیل می شوند. 

وی افزود: هسته های علمی دانشجویان بسیجی در برخی از دانشگاه ها تشکیل شده اما به صورت متمرکز در تمامی دانشگاه های استان در حال شکل گیری می باشد. 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های مازندران به چگونگی بهره گیری از پروژه مسئله یابی هسته های علمی دانشجویان بسیجی اشاره کرد و گفت: تمامی مسائل طرح شده و موارد مربوط که توسط دانشجویان بسیجی جمع آوری شده توسط کارشناسان هر بخش به صورت تخصصی تبدیل به مقاله و کتاب خواهد شد. 

وی با بیان اینکه از برنامه های علمی دانشگاه ها حمایت می کنیم، اظهار کرد: برنامه های علمی دانشجویی که در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی باشد از حمایت های مالی و معنوی بسیج دانشجویی بهره خواهد برد. 

نوری به برگزاری جشنواره علمی بسیج دانشجویی نیز اشاره کرد و گفت: این جشنواره در بخش های مختلف علمی دردانشگاه خزر محمودآباد برگزار شد که 27 برگزیده داشت.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه