اخبار داغ

نسخه‌پیچی فرانسه برای فلسطین

نسخه‌پیچی فرانسه برای فلسطین
وزیر امورخارجه فرانسه روز یکشنبه در کنفرانس صلح پاریس، تنها راه حل مسئله فلسطین را تشکیل دو کشور مستقل معرفی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه تلویزیونی فرانس-244، 'ژان-مارک ارو' در کنفرانس صلح پاریس گفت: 'نخستین هدف از برگزاری این نشست، تأکید جدی بر این مطلب است که تشکیل دو کشور مستقل اسرائیلی و فلسطینی، تنها راه حل فائق آمدن بر مشکل خاورمیانه است. فرانسه باور دارد که این راه حل، تنها مسیری است که به خواسته های مشروع و قانونی دو طرف اسرائیلی و فلسطینی پاسخ خواهد داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

 
,

 

,
 
,
وزیر خارجه فرانسه خاطر نشان کرد: 'آنچه که اجازه نمی دهد میان اسرائیل و فلسطینی صلحی پایدار بوجود آید، بی اعتمادی مقام های دو کشور نسبت به هم به شدت خطرناک است. نظرات مقام های اسرائیلی و فلسطینی خیلی از هم دور است و به همین علت وقوع بحرانی دیگر دور از ذهن نیست و هیچ بعید نیست که در آینده شاهد از سرگیری خشونت ها باشیم.
,

 

 
,

 

,
 
,
وزیر خارجه فرانسه خاطر نشان کرد: 'وظیفه ما به عنوان برپا کنندگان این کنفرانس از این به بعد آن است که تلاش کنیم مقام های اسرائیلی و فلسطین را پای یک میز بکشانیم تا با یکدیگر مذاکره کنند و می دانیم که این کار دشواری است. اما آیا راه حل جایگزینی وجود دارد؟ مطمئنا که وجود ندارد.'
,

 

 
,

 

,
 
,
به گزارش ایرنا،برپایی کنفرانس صلح پاریس خشم و نگرانی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به دلایل صدور قطعنامه اخیر شورای امنیت در خصوص توقف شهرک سازی ها، مطرح شدن فلسطین در عرصه بین المللی و افشای جنایت های این رژیم در حق فلسطینیان و تصویب قطنامه بین المللی دیگر علیه این رژیم برانگیخته است.
,

 

 
,

 

,
 
,
نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس در آخرین موضع گیری خود درباره کنفرانس صلح پاریس، آن را 'کنفرانسی بی فایده' دانسته است.
,

 

 
,

 

,
 
,
از زمان اشغال فلسطین توسط صهیونیست ها، همواره کنفرانس هایی به نام و بهانه صلح برای حل وفصل این اختلافات صورت گرفته است، مذاکراتی که تقریبا تمامی آنها تاکنون بی نتیجه بوده و تاثیر چندانی در آرامش ساکنان این منطقه نداشته است و در اغلب موارد حق ملت فلسطین با رسمیت بخشیدن به رژیم صهیونیستی از سوی قدرت های جهانی نادیده گرفته شده و زیر پا گذاشته شده است.
,

 

 
,

 

,
 
,
در دوره هشت ساله دولت اوباما که تا چند روز دیگر به پایان می رسد، نیز تلاش هایی برای رسیدن به یک تفاهم بین دو طرف انجام شد به ویژه تلاش های جان کری وزیر امور خارجه آمریکا که به دلیل تداوم شهرک سازیهای غیر قانونی رژیم صهیونیستی منجر به شکست شد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه