اخبار داغ

در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال مازندران رقم خورد

ضیافت فوتبالی نمایندگان نکا و قائم‌شهر با 11 گل/ پایان شیرین سد نکا باز هم بدون صعود تلخ شد

ضیافت فوتبالی نمایندگان نکا و قائم‌شهر با 11 گل/ پایان شیرین سد نکا باز هم بدون صعود تلخ شد
با برد پر گل سد نکا برابر مهمان قائم‌شهری خود، لیگ برتر فوتبال مازندران در این فصل نیز به پایان کار خود رسید تا با وجود پایانی خوش اما باز هم نماینده نکا در حسرت صعود باقی بماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پیک نکا، هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال مازندران در شهرهای مختلف استان پیگیری شد که در یکی از مهم‌ترین دیدارهای این هفته تیم رده سومی سد نکا در خانه پذیرای نماینده قائم‌شهر بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیک نکا,

در این دیدار که با عطش فراوان نماینده فوتبال نکا برای به ثمر رساندن گل‌های فراوان آغاز شد، در همان ابتدا حملات این تیم به ثمر نشست تا نیمه اول با نتیجه 4 بر 2 به سود تیم سد به پایان برسد.

اما در نیمه دوم نیز این روند ادامه داشت و تیم پیشرو چمازکتی قائم‌شهر که روز سختی را برابر تیم با انگیزه سد نکا سپری می‌کرد نتوانست کار زیادی از پیش ببرد و در پایان این نماینده نکا بود که با نتیجه پرگل 7 بر 4 مهمان خود را با شکست سنگین بدرقه کرد.

در روزی که سیدعلی میری برای تیم سد هت‌تریک کرد، رضا سلیمانی با دو گل و محسن آزموده دیگر گل زنان نماینده نکا در این دیدار لقب گرفتند تا با گل به خودی ابتدای بازی مدافع حریف قائم‌شهری، جشنواره گل نماینده نکا در این دیدار تکمیل شود.

در شرایطی که ساحل اورنگ چالوس به عنوان تیم اول لیگ، پیش از این به مرحله کشوری صعود کرده بود، رقابت میان سد نکا و هیرکانی دیگر نماینده چالوسی لیگ برای صعود به عنوان تیم دوم سنگین بود.

اما با وجود پیروزی شیرین نماینده نکا، اخبار رسیده از پیروزی تیم هیرکانی که با اختلاف دو امتیازی بالاتر از نماینده نکا قرار داشت حکایت دارد تا دبل صعود نمایندگان چالوس کامل شده و سد نکا یک سال دیگر نیز در حسرت صعود باقی بماند.


شایان ذکر است که اشکان خورشیدی داور مازندرانی لیگ برتر قضاوت این دیدار را بر عهده داشت که در یکی از صحنه‌های حاشیه‌ای این دیدار یکی از بازیکنان تیم قائم‌شهری را به علت درگیری با هم‌تیمی خود بین دو نیمه با کارت قرمز خود جریمه کرد.

اقدام تیم چمازکتی قائم‌شهر برای نیمه‌تمام گذاشتن دیدار در وقت استراحت باتوجه به باخت 4 بر 2 در پایان نیمه اول از دیگر حواشی این مسابقه پرگل و دیدنی بوده است.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه