اخبار داغ

برگزاری جلسه ی شورای آموزش و پرورش در شهرستان سیب وسوران

برگزاری جلسه ی شورای آموزش و پرورش در شهرستان سیب وسوران
جلسه ی شورای آموزش و پرورش سیب وسوران در محل سالن فرمانداری و به ریاست فرماندار شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسم عزیزی مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی سیب و سوران، از برگزاری جلسه ی شورای آموزش و پرورش سیب وسوران در محل سالن فرمانداری و به ریاست فرماندار شهرستان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیب و سوران,

عبدالصمد عیسی زاده فرماندار شهرستان در این جلسه با بیان اینکه هدف از تشکیل شورای آموزش و پرورش مشارکت  مردم در بحث آموزش و پرورش می باشد، گفت:  نباید این مشارکت صرفا در بحث ساخت فضاهای آموزشی باشد، بلکه مردم باید در بحث تصمیم گیری، تصمیم سازی و اجرایی نمودن این تصمیم گیریها و تصمیم سازیها نیز مشارکت کنند.

,

وی افزود: در بحث ساخت فضاهای آموزشی خیرین شهرستان سیب وسوران در سطح استان دارای جایگاه ممتازی می باشند که ساخت چندین فضای آموزشی در نقاط مختلف شهرستان دلیل بر این ادعاست.

,

فرماندار شهرستان سیب وسوران ادامه داد: در بسیاری از روستاها مردم بصورت مشارکتی با سازمان نوسازی و تجهیز مدارس اقدام به ساخت دارند که تعدادی از این فضاهای آموزشی به اتمام رسیده یا در حال انجام و اتمام هستند.

,

عیسی زاده در ادامه با بیان اینکه به مانند سالهای گذشته مراسم تجلیل از راه یافتگان به مراکز آموزش عالی در سال تحصیلی جدید را برگزار خواهیم نمود، افزود: این عمل باعث ایجاد انگیزه در بین دانش آموزان و هم در بین معلمان و دبیران می گردد تا شاهد ارتقاء کیفیت آموزشی و همچنین قبولی بیشتر دانش آموزان شهرستان در مراکز آموزش عالی شاخص باشیم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه