اخبار داغ

در گفتگو با قهرمان شطرنج تیران و کرون مطرح شد؛

داوری در مسابقات قهرمانی جهان هدف اصلی من است

داوری در مسابقات قهرمانی جهان هدف اصلی من است
کمال گفت: فدراسیون شطرنج از طریق کانال تلگرام خود، اقدام به رای گیری بین نامزدهای انتخابی برای اعطای اسب زرین بهترین داور فیده کشور کرده است که برای موفقیت در این رای گیری به حمایت مردم و مسئولان شهرستان نیاز دارم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر تیران و کرون، جوانان شهرستان تیران و کرون با فعالیت های گسترده در رشته های ورزشی و حضور در میادین و مسابقات استانی و کشوری تاکنون افتخارات زیادی را برای مردم منطقه به همراه آورده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر تیران و کرو,

رامین کمال با ۲۴ سال سن یکی از ورزشکاران موفق و مطرح شهرستان در رشته شطرنج است که برای معرفی این جوان فعال گفتگویی را با وی ترتیب داده ایم:

,

 آقای کمال شطرنج را از چه سنی آغاز کردید و اصلا چرا به سراغ این ورزش فکری رفتید؟

,  آقای کمال شطرنج را از چه سنی آغاز کردید و اصلا چرا به سراغ این ورزش فکری رفتید؟,

بنده شطرنج را از اول راهنمایی شروع کردم مهم ترین علت جذب من به سمت این رشته، علاقه بود البته از فواید دیگر شطرنج، می توان به افزایش IQ، جلوگیری از آلزایمر، پرورش هردو طرف مغز انسان، افزایش خلاقیت، افزایش قدرت حافظه و افزایش قدرت برنامه ریزی اشاره کرد.

,

از فعالیت ها و سوابق خود در این رشته بگویید.

, از فعالیت ها و سوابق خود در این رشته بگویید.,

بنده به عنوان بازیکن، داور و مربی در سطح کشور فعالیت کردم،  مدت زیادی دبیر هیات شطرنج شهرستان تیران و کرون بودم  به عنوان فعال ترین شهرستان استان  انتخاب شدم.

,

 فعالیت های شما به عنوان داور چه بود؟

کسب تایتل داوری بین المللی شطرنج در سال ۲۰۱۵، داوری مسابقات جام ستارگان جهان (رویارویی ۱۰ نفر از بهترین های دنیا در مقابل ۱۰ نفر اول ایران)، جانشین سرداور مسابقات زیر ۲۰ سال کشور، داوری مسابقات مدارس آسیا، داوری مسابقات قهرمانی آماتوری آسیا، داوری مسابقات جام بین المللی سرداران، داوری مسابقات جام بین المللی ابریشم، جانشین سرداوری مسابقات قهرمانی استان های تهران و اصفهان، سرداور مسابقات رده های سنی استان اصفهان، سرداور مسابقات المپیاد شهرداری های استان، سرداوری مسابقات کشوری نفت و جانشین سرداوری مسابقات کشوری علوم پزشکی و جانشین سرداور مسابقات کشوری جام شهید همت، جانشین سرداور اولین دوره مسابقات ریتد کم بینایان و نابینایان در سطح آسیا و مسابقات داخلی دیگر.

رتبه های کسب شده خود در مقام بازیکن را بگویید. 

قهرمان دانشجویان در ۲ سال متوالی، قهرمانی میزی در مسابقات دسته ۱، قهرمان و نایب قهرمان و سومی با تیم شهرستان تیران و کرون و تیم های دیگر در دسته ۱ و دسته ۲ در سالهای مختلف، نفر چهارم المپیاد ایرانیان، مقام اول مدارس شهرستان در تمامی سالهای حضور و کاپیتان تیم شهرستان در مسابقات استانی و …
سفیر تیران و کرون: چه فعالیت هایی در زمینه مربی گری داشته اید؟

,  فعالیت های شما به عنوان داور چه بود؟,
,
,
,
, رتبه های کسب شده خود در مقام بازیکن را بگویید. ,
,
,
,

مربی درجه ۲، مربی تیم بهزیستی استان اصفهان و کسب عنوان نایب قهرمان باشگاه های کشور، مربی تیم کم بینایان و نابینایان استان اصفهان در مسابقات قهرمانی کشور، مربی سابق هیات شطرنج استان اصفهان و مربیگری در شهرهای مختلف دیگر در سطوح مختلف.

,

 از برنامه های خود برای آینده در این رشته ورزشی بگویید.

,  از برنامه های خود برای آینده در این رشته ورزشی بگویید.,

در تاریخ ۳۰ دی ماه سال جاری سرداور مسابقات سریع ریتد کشوری هستم، ۱ بهمن داور مسابقات جام بین المللی جام خزر در جدول استادی خواهم بود و  ۲۰ بهمن در مسابقات پدافند ارتش بازی می کنم.

,

احتمالا ۲۱ و ۲۲ بهمن ماه هم در مسابقات کشوری جام همت داوری کنم البته این مسابقات هنوز قطعی نشده است.

,

  چه جایگاهی را در آینده برای خود در شطرنج متصور می کنید؟

هدف اصلی بنده به دلیل علاقه بسیار زیاد به داوری شطرنج، رسیدن به داوری سطوح المپیادهای جهانی و مسابقات قهرمانی جهان است.

,   چه جایگاهی را در آینده برای خود در شطرنج متصور می کنید؟,
,
,

آیا شطرنج با زندگی روزمره ما انسان ها تناسبی دارد؟

, آیا شطرنج با زندگی روزمره ما انسان ها تناسبی دارد؟,

زندگی ما انسان ها هم مثل یک شطرنج است. باید شاخه های برنده را در زندگی پیدا کنیم و آنها را بازی کنیم تا به برد برسیم. همیشه اگر طبق اصول، مهره های شطرنج زندگی را حرکت بدیم به موفقیت خواهیم رسید.

,

  آیا در رشته های ورزشی دیگری هم فعال بودید؟

قبلا مدتی والیبال کار می کردم ولی در دو راهی حرفه ای کار کردن شطرنج و والیبال، شطرنج را انتخاب کردم و به مرور از والیبال فاصله گرفتم.

,   آیا در رشته های ورزشی دیگری هم فعال بودید؟,
,
,

 مهم ترین رویدادهای پیش روی شما چیست؟ 

در حال حاضر نامزد اسب زرین بهترین داور فیده کشور شدم و فدراسیون شطرنج از طریق کانال تلگرام خود، اقدام به رای گیری بین نامزدهای انتخابی در حوزه های مختلف کرده است.

,  مهم ترین رویدادهای پیش روی شما چیست؟ ,
,
,

اکنون رای گیری بهترین مسابقات کشور در حال برگزاری است،

,

 آیا مسئولان به خصوص در شهرستان و استان حمایت های کافی را از شما داشته اند؟

,  آیا مسئولان به خصوص در شهرستان و استان حمایت های کافی را از شما داشته اند؟,

مسئولین در زمان آقای مرادیان واقعا حمایت همه جانبه ای از بنده داشتند که لازم است از ایشان و ریاست محترم هیات شطرنج شهرستان تشکر کنم انشالله حمایت های بزرگواران و مسئولین حاضر هم مثل قبل پابرجا بماند.

,

 مهم ترین مشکلات در ورزش شطرنج از نظر شما چیست؟

,  مهم ترین مشکلات در ورزش شطرنج از نظر شما چیست؟,

به نظر من مهمترین مشکل در رشته شطرنج عدم حمایت اسپانسر به اندازه کافی است البته ریاست فدراسیون شطرنج جناب آقای پهلوان زاده فعالیت های بسیار خوبی در زمینه همگانی کردن این رشته انجام داده اند و شطرنج با حضور ایشان جان دوباره ای گرفته که جای تشکر دارد.

,

سخن پایانی؟

در پایان از حضرتعالی و اعضای زحمت کش سایت خبری سفیر تیران و کرون  تشکر و قدردانی می کنم. در صورتی که عزیزان بنده را شایسته انتخاب به عنوان بهترین داور فیده کشور می دانند، در نظر سنجی کانال فدراسیون شطرنج که در صورت صلاحدید توسط سایت فوق اعلام خواهد شد از اینجانب حمایت نمایند.

, سخن پایانی؟,
,
,

این نظر سنجی از زمان اعلام ۴۸ ساعت فرصت خواهد داشت. از مسئولین شهرستان هم درخواست دارم حمایت های خودشان را از اینجانب دریغ نکنند.

,

هم چنین لازم می دانم درگذشت ناگهانی دوست و همکار عزیزم داور بین المللی محسن ورزنده را به خانواده داغدار ایشان و جامعه شطرنج کشور تسلیت عرض نمایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه