اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار:

تحقق آرمان های انقلاب در گرو وحدت و همگرایی است

تحقق آرمان های انقلاب در گرو وحدت و همگرایی است
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار گفت: تحقق اهداف و آرمان های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی با وحدت و همگرایی و حرکت در مسیر ولایت فقیه میسر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارانه، حجت الاسلام محمد جمشیدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار ، وحدت و همگرایی نیروهای انقلابی و ارزشی را امری مهم و ضروری خواند و گفت: تحقق اهداف و آرمان های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی با  وحدت و همگرایی و حرکت در مسیر ولایت فقیه میسر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارانه,

وی ابراز داشت: در انقلاب هر جا که در بین نیروها همدلی و همفکری وجود داشته است، انقلاب و اهداف نظام بهتر پیش رفته است و اصولا وحدت و همگرایی و در کنار ولایت فقیه بودن عامل پیروزی انقلاب بوده است.

,

جمشیدی بیان داشت: دشمنان ایران و اسلام با مطالعه دست روی نقطه تفرقه میگذارند چون میدانند تفرقه راحتترین راه است برای دور کردن از اهداف انقلاب و اسلام و بخاطر همین همیشه در حال ایجاد تفرقه در میان نیروهای انقلابی و جامعه هستند.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری درباره اتحاد نیروهای انقلابی، گفت: توصیه هایی که رهبر معظم انقلاب به تازگی به بعضی از شخصیت ها داشته اند این است که جبهه نیروهای انقلابی باید محور وحدت را حفظ کنند. 

,


وی با بیان اینکه محور وحدت همان ولایت فقیه و مقام معظم رهبری است ادامه داد:اجرای منویات مقام معظم رهبری وحرکت در اهداف و برنامه های ابلاغی ایشان بالاترین محور وحدت است و کسی که از آن تخطی کند ، آب در اسیاب دشمن ریخته است و در برابر نیروهای متعهد و انقلابی قرار گرفته است.

,
,


جمشیدی بیان داشت: شیطنت ها و توطئه های استکبار جهانی، قدرت طلبی اشخاص، دور بودن از آرمان های انقلاب از دیگرآسیب ها و موانع همگرایی و وحدت نیروهای انقلابی است.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه