اخبار داغ

مراسم هفتمین روز رحلت آیت الله هاشمی در دانشگاه سمنان برگزار شد+ تصویر

مراسم هفتمین روز رحلت آیت الله هاشمی در دانشگاه سمنان برگزار شد+ تصویر
این مراسم که از سوی دکترعباس هنر بخش رئیس دانشگاه برگزار شد و حاضران با قرائت کلام الله مجید ، نوحه خوانی وذکر مصیبت یاد آن یار دیرین را گرامی داشتند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  داهی: مراسم گرامیداشت هفتمین روز درگذشت  آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید  مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از نماز ظهر در مسجد امام علی(ع) دانشگاه سمنان برگزار شد.
در این مراسم که با حضور پر شور دانشجویان، اساتید، اعضای هیئت علمی و همچنین کارمندان دانشگاه همراه بود، حجت الاسلام و المسلمین حسین ذوالفقاری مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سمنان به بیان شخصیت انقلابی مرحوم رفسنجانی پرداخت و گفت: آیت الله رفسنجانی عمر با برکت خود را صرف آرمان های اسلام و انقلاب نمود و در این راه نیز موفق بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,

حجت الاسلام و المسلمین ذوالفقاری در ادامه همچنین در به تحلیل پیام مقام معظم رهبری در خصوص درگذشت آیت الله رفسنجانی اشاره کرد و عنوان کرد: پیام رهبری دارای نکات پر اهمیتی بود. مقام معظم رهبری، مرحوم هاشمی رفسنجانی را همسنگر و همگام دوران مبارزات نهضت اسلامی، و همکار نزدیک سالهای متمادی در عهد جمهوری اسلامی خواندند. پیام تسلیت  رهبر انقلاب و شرکت گسترده مردم در تشییع پیکر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی ، وفات ایشان را به ولادتی مجدد تبدیل کرد.

,

گفتنی است، این مراسم که از سوی دکترعباس هنر بخش رئیس دانشگاه برگزار شد و حاضران با قرائت کلام الله مجید ، نوحه خوانی وذکر مصیبت یاد آن یار دیرین را گرامی داشتند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه