اخبار داغ

فرماندار تنگستان:

29 زمین چمن مصنوعی در تنگستان به بهره برداری رسیده است

29 زمین چمن مصنوعی در تنگستان به بهره برداری رسیده است
فرماندار شهرستان تنگستان گفت: بالغ بر 29 زمین چمن مصنوعی در تنگستان به بهره برداری رسیده و همچنین بالغ بر 67 بوستان امید روستایی که بخشی از آن در شهرستان به بهره برداری رسیده و بخشی از آن در حال ساخت میباشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، عادل دهدشتی فرماندار تنگستان در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: پروژه بزرگراه اهرم به برازجان، که با تعصب و حمایت ویژه ی استاندار استان و پیگیریهای خوب نماینده مردم در مجلس، پیشرفت هفده درصدی داشته، اعتبارات ملی آن و در لایحه بودجه 96 تصویب شد، که امیدواریم در انتهای سال 96 بخش عمده ای از این پروژه را بهره برداری کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما،,

دهدشتی ادامه داد: با نگاه ویژه ی استاندار  بیشترین انتفاع در مجموعه طرح های تدوین شده حوزه عمران روستایی، در تنگستان اتفاق افتاده است.

,

فرماندار تنگستان اظهار داشت: بالغ بر 29 زمین چمن مصنوعی در تنگستان  به بهره برداری رسیده و همچنین بالغ بر 67 بوستان امید روستایی که بخشی از آن در شهرستان به بهره برداری رسیده و بخشی از آن در حال ساخت می باشد.

,

فرماندار تنگستان با ذکر یاد و خاطره سرهنگ ملاکی یاد آور شد: در مدت زمانی که از حضورم در شهرستان می گذرد، دوست و برادر خوبم مرحوم سرهنگ ملاکی، سربازی از سربازان ولایت و فرماندهی شجاع برای بسیجیان وعضوی فعال و خدمت گذار در شورای اداری شهرستان بودند که از خداوند برای این برادر خوبم، مغفرت و آرامش را خواستارم.

,

عادل دهدشتی خاطر نشان کرد: بالغ بر 280 هزار متر مربع آسفالت معابر در تنگستان  داشتیم، که از این حیث در این سه سال و نیم گذشته از عمر دولت تدبیر و امید، به جرات میتوان این زمان را با وضعیت ما قبل آن، دربخش روستاها مقایسه کرد.

,

وی گفت: با تدبیر و تلاش مضاعف جناب دکتر سالاری و پیگیری های دکتر شهریاری، امروز شاهد آن هستیم که سد خاییز از محل ماده ١٠و١٢بحران و تبصره ٣٦ و با دستور جناب آقای نوبخت، مبلغ 30 میلیارد برای اجرای آن ابلاغ شده است.

,

عادل دهدشتی فرماندار تنگستان تصریح کرد: با توجه به اخذ مجوز کمیسیون ٢١٥، امیدوارم با تلاش نماینده محترم و مدیریت استان، سد باهوش در لایحه بودجه قرار گیرد.

,

دهدشتی با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از پروژه بزرگراه بوشهر دیر در تنگستان قرار دارد،  ادامه داد: بیشترین انتفاع آن به مردم شهرستان تنگستان خواهد رسید، که در حال حاضر احداث آن با سرعت بسیار خوبی در حال انجام است.

,

وی افزود: اعتبار محور اهرم فراشبند، بالغ بر 12 میلیارد تومان از محل سازمان دهیاری با پیگیری نماینده محترم و دستگاه اجرایی به مناقصه رفته و این اعتبار هم وارد شهرستان خواهد شد.

,

فرماندار تنگستان خاطر نشان کرد: لایروبی اسکله محمدعامری دلوار وبوالخیررا در دست اقدام خواهیم داشت وبرای اسکله های دیگری که در این بخش وجود دارد، اعتباراتی برای لایروبی و توسعه آنها در آینده مصوب خواهد شد.

,

عادل دهدشتی فرماندار تنگستان  اظهار داشت: در بحث اعتبارات ملی و جذب آن، امسال تحولی در شهرستان تنگستان اتفاق افتاده که در تاریخ این شهرستان بی سابقه بوده است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه