اخبار داغ

ساخت 12 یادمان شهدا در مهریز با اعتبار پنج میلیارد ریال

ساخت 12 یادمان شهدا در مهریز با اعتبار پنج میلیارد ریال
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران مهریز از رو به اتمام بودن عملیات اجرایی 12 یادمان شهدا در شهر و مناطق روستایی این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار؛ «رضا خانجانخانی» با بیان این که این عملیات طی 15 سال گذشته تاکنون انجام شده است، اظهار کرد: برای عملیات اجرایی یادمان‌های شهرستان مهریز افزون بر پنج میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی ادامه داد: این یادمان‌ها که با حمایت مسئولان اجرایی و پیگیری خانواده‌های شهدا و اعتبارهای دولتی ساخته شده، در شهر و بیشتر مناطق روستایی بخش مرکزی مهریز قرار گرفته است.
,
 
,
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران مهریز در مورد تعداد یادمان‌های در دست ساخت این شهرستان نیز یادآور شد: حدود 10 یادمان دیگر در منطقه وجود دارد که برای عملیات اجرایی آنها افزون بر 10 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
,
 
,
خانجانخانی گفت: عملیات اجرایی و تکمیل یادمان شهدا در حسینیه شهدای گمنام مهریز تا 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امسال افزون بر 100 میلیون ریال اعتبار برای ادامه کار آن اختصاص یافته است.
,
 
,
وی همچنین با اشاره به این که سال های زیادی است که از دفاع مقدس می‌گذرد و برخی از قبور مطهر شهدا بخاطر گذر زمان و مسائل جوی دچار مشکل شده، بر بازسازی و ترمیم آنها به عنوان یک ضرورت مهم تاکید کرد.
,
 
,
این مسئول در پایان نیز با اشاره به وجود 35 گلزار شهدا و تقدیم 313 شهید این شهرستان به انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: شهدای انقلاب اسلامی حق بزرگی بر گردن نظام و انقلاب اسلامی دارند و باید با همراهی و حمایت مادی و معنوی مسئولان و مردم هرچه زودتر ساخت یادمان‌های شهدا و قبور منور آنها در شهرستان اجرایی شود.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه