اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان بخش حویق:

وضعیت فوتبال در شهرستان تالش بهتر خواهد شد

وضعیت فوتبال در شهرستان تالش بهتر خواهد شد
رئیس اداره ورزش و جوانان بخش حویق از بهتر شدن وضعیت فوتبال در این شهرستان خبر داد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیمان حمداله پور رئیس اداره ورزش و جوانان بخش حویق و داور ملی شهرستان تالش گفت وگویی با خبرنگار مریان خبر در مورد وضعیت فوتبال تالش گفتوضعیت فوتبال تالش در حال حاضر نسبت به گذشته ضعیف تر شده است ولی ارام ارام وضعیت به حمد خدا بهتر خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیمان حمداله پور رئیس اداره ورزش و جوانان بخش حویق و داور ملی شهرستان تالش گفت وگویی با خبرنگار مریان خبر در مورد , مریان خبر, , وضعیت فوتبال تالش در حال حاضر نسبت به گذشته ضعیف تر شده است ولی ارام ارام وضعیت به حمد خدا بهتر خواهد شد.,


وی ادامه داد: با همت نماینده شهرستان اقای شکری و فرماندار اقای فتح اللهی و اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال چوکا دوباره شروع شده و تمرینات خود را اغاز کرده امیدوارم هر کس از دستش حتی کوچکترین کمک می تواند برای تیم انجام بدهد تا تیم سرپا بماند تا با پیدا کردن یک اسپانسر جدید به جایگاه واقعی که در گذشته در فوتبال کشور داشت برگردد و قلعه عقابها دوباره احیا شود. در تالش توجه خوبی به فوتبال پایه می شود و امیدوارم در اینده با استعداد هایت خوبی که در تالش داریم،نتایج بهتری کسب نماییم.

,
,

حمداله پور در مورد فوتبال حویق گفتت: در حال حاضر بیشتر در سطح پایه فعال می باشند اما شهر چوبر تنها نماینده فوتبال شهرستان در لیگ برتر استان می باشد که امیدوارم امسال بتوانند سهمیه را در لیگ حفظ کنند تا برای فصل بعد با برنامه ریزی نتایج بهتری بگیرد و جز مدعیان کسب قهرمانی باشند.

,


وی در مورد وضعیت داوری خود نیز بیان داشت: یکسال پیش در کلاس داوری درجه ملی به مدرسی حسین عسگری شرکت کردم و توانستم بعد قبولی در تست عملی و کتبی نفر اول کلاس ملی شوم،امسال هم به فضل خدا در لیگ دسته دو و دسته سه کشور مشغول قضاوت می باشم و اگر مشکل خاصی پیش نیاید باید نوزده سال دیگر قضاوت کنم.

,
,

این داور ملی فوتبال افزود: از سبک داوری آقای محسن قهرمانی رو خیلی دوست داشتم، روزانه یک ساعت تمرین می کنم و هدفم داوری دربالاترین سطح فوتبال کشور می باشد و نیم نگاهی به بین المللی شدن هم دارم که اگه خدا خواست یک روزی بین المللی شوم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه