اخبار داغ

9روستای مراوه تپه به عنوان پایلوت اشتغال وکارآفرینی معرفی شد

9روستای مراوه تپه به عنوان پایلوت اشتغال وکارآفرینی معرفی شد
فرماندار مراوه تپه در خصوص روستاهای پایلوت اشتغال در شهرستان گفت: 9 روستا در دو بخش مرکزی و گلیداغ، پایلوت اشتغال و کارآفرینی در شهرستان معرفی شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از راه اترک، ایجاد اشتغال در مناطق محروم می تواند موجب توسعه این مناطق شده و علاوه بر ایجاد نشاط و شورآفرینی، موجب ثبات زندگی و حتی جلوگیری از مهاجرت جوانان جویای کار هم خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه اترک,

اسماعیل تاجی قره جه در گفتگو با راه اترک در خصوص برنامه های دولت در ایجاد بسترهای شغلی در منطقه محروم مراوه تپه گفت: با سیاستهای مدبرانه دولت، 9 روستا در شهرستان به عنوان پایلوت اشتغال و کارآفرینی انتخاب شده اند که 5 روستا از این روستاها در بخش گلیداغ و 4 روستا در بخش مرکزی قرار دارند.

,

تاجی در خصوص نام این روستاها و طرحهای اجرا شده در آنها هم گفت: روستاهای آق تقه جدید و فرخسر به عنوان پایلوت پرورش شتر، روستاهای آلتی آغاچ ، چنارلی و قرناوه به عنوان روستاهای پایلوت پرورش نوغان( کرم ابریشم) روستاهای لهندر و گوگ دره در زمینه طیور و و ماکیان بخصوص بوقلمون، روستای یازگلدی به عنوان پایلوت سبزیکاری و توسعه صیفی جات و روستای قرناق هم به عنوان پایلوت پرواربندی تعین شده اند.

, ق تقه جدید, فرخسر, آلتی آغاچ, چنارلی, قرناوه, لهندر, گوگ دره, یازگلدی, قرناق,

فرماندار مراوه تپه در خصوص سایر روستاهای شهرستان هم گفت: جوانان سایر روستاهای شهرستان هم می توانند در زمینه اشتغال اعلام کنند و از کمک های دولت در این زمینه بهره مند شوند.

,

وی در پایان عنوان کرد: کل شهرستان مراوه تپه هم به عنوان پایلوت قالی بافی تعیین شده و ان شاء الله با این طرحهای توسعه ای ، شاهد توسعه شهرستان در آینده ای نه چندان دور باشیم.

,

شهرستان مرزی مراوه تپه در استان گلستان قرار دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه