اخبار داغ

فرماندار دهگلان درپنجمین جلسه شورای اداری شهرستان:

دستگاههای اجرایی در زمان انتخابات تعامل لازم را داشته باشند/ مسئولین در کنار مردم در برنامه های دهه فجر، حضور گسترده داشته باشند

دستگاههای اجرایی در زمان انتخابات تعامل لازم را داشته باشند/ مسئولین در کنار مردم در برنامه های دهه فجر، حضور گسترده داشته باشند
فرماندار دهگلان درپنجمین جلسه شورای اداری شهرستان دستگاههای اجرایی در زمان انتخابات تعامل لازم داشته باشند ومسئولین در کنار مردم در برنامه های دهه فجر، حضور گسترده داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از دهگلان شیدا، یحیی نظری در این جلسه با تاکید بر اینکه مسئولین کارگزاران دولت هستند، گفت: چشم همه مردم به مسئولین است و از آنها توقع خدمت دارند لذا مسئولین باید توجه بیشتری به حضور در مراسمات دهه فجر داشته باشند.



یحیی نظری با بیان اینکه باید رویکرد برنامه ها به سمت حضور مردم باشد، گفت: در راستای اجرای این برنامه ها، 15 کمیته برابر با دستورالعمل سنوات گذشته تشکیل خواهد شد و باید این کمیته ها در اسرع وقت نسبت به تشکیل جلسات برای هماهنگی برنامه ها اقدام کنند.


نظری افزود: با توجه به اینکه 58 درصد از جمعیت شهرستان، روستایی هستند این نکته حائز اهمیت است که این کمیته ها در روستاها و با حضور دهیارها به عنوان رئیس ستاد تشکیل شود.


وی با اشاره به اینکه دهه فجر فرصت مناسبی است که اهداف انقلاب به نسل جوان معرفی شود گفت: باید زمینه ای فراهم شود که مردم در برنامه های دهه فجر حضور گسترده تر داشته باشند.

 

فرماندار دهگلان ضمن تشکر ازدستگاههای شهرستان در تعامل با عوامل اجرایی درسرشماری شهرستان گفت: گفت: سرشماری یکی از برنامه های  کلان و زیر بنای اقتصادی برای  برنامه ریزی دقیق است.


وبا با شاره به برگزاری انتخابات ریاست جهموری و شورای شهر  در کشور گفت: استارت برنامه ریزی انتخابت در وزارت کشور زده شده و از دستگاههای  شهرستان خواست در هنگام انتخابات انتظر داریم که دربا دراخیتار نهادن  امکانات تعامل و همکاری داشته باشند.


وی با اشاه به دغدغه بیکاری درشهرستان گفت: تلاش مجموعه اداری این است که که با وجود پتانسیل و وجود شهرکها صنعتی در شهرستان و فراهم نمودن تسهیلات  بیکاری جوانان حل شود.


در ادامه  این جلسه با حضور اعضای شورای تامین محمد محمدی به عنوان معاون فرماندار این شهرستان معارفه شد.


محمد محمدی با تاکید بر اینکه باید در راستای توسعه شهرستان گام برداریم تصریح کرد: با توجه به شناخت کامل از شهرستان دهگلان، فرصت ها و تهدیدهای این شهرستان را به خوبی می شناسم.

 

 وی سابقه بخشداری بلبان آباد دهگلان و خاومیرآباد مریوان را در کارنامه خود دارد.

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دهگلان شیدا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه