اخبار داغ

مدیر مجتمع فرهنگی شهید مدرس(ره) خبر داد:

اهدای ۱۰۰۰ جلد کتاب توسط خانواده شهید زراعتکار به کتابخانه کاشمر

اهدای ۱۰۰۰ جلد کتاب توسط خانواده شهید زراعتکار به کتابخانه کاشمر
مدیر مجتمع فرهنگی شهید آیت الله مدرس(ره) از اهدای ۱۰۰۰ جلد کتاب توسط خانواده شهید احمد زراعتکار به کتابخانه این مجتمع خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد یعقوبی مدیر مجتمع فرهنگی شهید آیت الله مدرس(ره) در گفتگو با کاشمربصیر اظهار داشت: خانواده شهید احمد زراعتکار 1000 جلد کتاب در موضوعات مختلف مذهبی، علمی، تاریخی و ... به کتابخانه زیارتگاه شهید مدرس اهدا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشمربصیر,

 وی افزود: سنت حسنه اهدای کتاب به عنوان یک کار خداپسندانه، تأثیر بسزایی در توزیع دانش و دانایی و سهیم کردن مردم در اندوخته­های فرهنگی و علمی دارد.

,

یعقوبی ضمن تشکر و قدردانی از خانواده خیر و فرهنگ دوست شهید احمد زراعتکار خاطر نشان کرد: این کتاب­ها پس از روال اداری و فنی لازم، در اختیار اعضا و مراجعین به کتابخانه قرار خواهد گرفت.

,

وی ادامه داد: کتابخانه مجتمع فرهنگی شهید آیت ا... مدرس(ره) وابسته به آستان قدس رضوی به عنوان غنی‌ترین مجموعه فرهنگی و علمی منطقه با زیربنایی در حدود 1600 مترمربع، دارای 70 هزار جلد کتاب چاپی، 9400 منبع دیجیتال و تالارهای مجزای مطالعه ویژه خواهران و برادران، همه روزه پاسخگوی مراجعه‌کنندگان و پژوهشگران می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه