اخبار داغ

دستگیری سارق 10 باغ ویلای گلمکان؛

دزد بداقبال با بجا گذاشتن مدارکش لو رفت

دزد بداقبال با بجا گذاشتن مدارکش لو رفت
کارآگاهان پلیس آگاهی چناران با پیدا کردن مدارک هویتی جامانده از سارق در صحنه جرم، پرده از ۱۰ فقره سرقت برداشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ برات اویسی، فرمانده انتظامی شهرستان چناران در گفت‌وگو با ندای چناران اظهار داشت: پلیس چناران یک نفر سارق سابقه‌دار حرفه‌ای را از روی مدارک بجا مانده در صحنه جرم شناسایی و دستگیر کرد و پرده از ۱۰ فقره سرقت برداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

وی در این خصوص بیان داشت: در پی اطلاع از یک فقره سرقت باغ ویلا در حوزه گلمکان، تیم مبارزه با سرقت آگاهی این فرماندهی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شد.

,

وی ادامه داد: در بررسی صحنه جرم، کارآگاهان پلیس آگاهی مدارک هویتی یک نفر را کشف و تحقیقات پیرامون دستگیری فرد مظنون آغاز شد که خوشبختانه مخفیگاه وی در روستای عسکریه مشهد شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی فرد سارق، دستگیر شد.

,

وی افزود: متهم دستگیرشده که از سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای است، در ابتدا منکر جرم خود می‌شد، لیکن در مواجهه با مدارک و ادله، لب به اعتراف گشود و به سرقت اشاره شده اعتراف کرد.

,

اویسی تصریح کرد: سارق ۳۸ ساله در بازجویی‌های بعدی، به ۱۰ فقره سرقت باغ ویلا دیگر اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه وی، مقداری شیرآلات ساختمان، سیم و کابل برق، ابزارآلات و تعدادی وسایل الکتریکی و برقی کشف شد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان چناران در پایان گفت: تحقیقات پیرامون سرقت‌های احتمالی از این سارق و شناسایی و دستگیری افراد مال‌خر ادامه دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه