اخبار داغ

رییس بانک مسکن کاشمر تشریح کرد:

شرایط و ضوابط دریافت وام ۸۰ میلیونی خرید خانه برای زوج های کاشمری

شرایط و ضوابط دریافت وام ۸۰ میلیونی خرید خانه برای زوج های کاشمری
هر زوج کاشمری می¬تواند با افتتاح حساب در صندوق یکم بانک مسکن، وام خرید خانه تا سقف 80 میلیون تومان دریافت کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت­الله فرزین رییس بانک مسکن کاشمر در گفتگو با کاشمربصیر از اعطای وام خرید خانه تا سقف 80 میلیون تومان برای زوج های کاشمری خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشمربصیر,

وی در این زمینه گفت: هر کسی که تا کنون زمین و وام دولتی برای ساخت و یا خرید خانه دریافت نکرده است می­تواند از وام خرید خانه بانک مسکن استفاده کند.

,

فرزین افزود: برای دریافت این وام زوجین باید در صندوق یکم بانک مسکن حساب باز کرده و هر کدام مبلغ 6 میلیون و 700 هزار تومان سپرده گذاری کنند که در این صورت پس از حدود سه سال وام خرید خانه به آن ها تا سقف 40 میلیون تومان برای هر نفر و در مجموع 80 میلیون تومان برای زوج تعلق می­گیرد.

,

وی ادامه داد: همچنین اگر هر کدام از زوجین مبلغ 20 میلون تومان و در مجموع 40 میلون تومان در این حساب سپرده گذاری کنند بعد از یک سال وام مذکور به آن ها تعلق خواهد گرفت.

,

رییس بانک مسکن شعبه کاشمر خاطرنشان کرد: وام مذکور تا 80 درصد مبلغ خرید خانه پرداخت می­شود و سقف آن در شهر کاشمر برای زوجین مبلغ 80 میلیون تومان است به عبارتی اگر کسی می خواهد تمام 80 میلیون تومان را دریافت کند باید ارزش خانه­ای که خریداری می­کند حداقل 100 میلیون تومان باشد.

,

فرزین در مورد سود این تسهیلات اظهار داشت: این تسهیلات با نرخ 5/9 درصد در مناطق عادی شهر و با نرخ 8 درصد در بافت فرسوده پرداخت می­شود ضمن اینکه این وام به خانه­ای تعلق می گیرد که بیش از 15 سال از صدور پروانه ساخت آن نگذشته باشد و تمامی ضوابط قانونی مانند پایان­کار شهرداری و تأییدیه نظام مهندسی را داشته باشد.

,

وی در ارتباط با نحوه بازپرداخت وام اظهار داشت: بازپرداخت وام خرید خانه 12 ساله است و هر قسط آن حدود 950 هزار تومان می­باشد.

,

رییس بانک مسکن کاشمر به افراد متقاضی دریافت این وام توصیه کرد که قبل از انعقاد قولنامه و نهایی کردن معامله، مدارک خانه مورد نظر را به بانک مسکن ارائه و در صورتی که مورد تأیید بانک قرار گرفت، معامله را نهایی کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه