اخبار داغ

کهگیلویه و بویراحمد در روزی که گذشت؛

دستگیری خانواده قاچاقچی در دنا/ متلاشی شدن باند دزدان حرفه ای موتورسیکلت در کهگیلویه/ انهدام باند سارقان مغازه‌ها در دهدشت

دستگیری خانواده قاچاقچی در دنا/ متلاشی شدن باند دزدان حرفه ای موتورسیکلت در کهگیلویه/ انهدام باند سارقان مغازه‌ها در دهدشت
حاصل تلاش پلیس در کهگیلویه و بویراحمد در چند روز اخیر دستگیری خانواده قاچاقچی و دزدان موتورسیکلت و انهدام باند سارقان مغاره‌ها در استان بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس؛ به نقل از سایت پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان  دنا گفت: با انهدام باند خانوادگی قاچاق مواد افیونی بیش از پنج کیلوگرم تریاک کشف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

سید عبدالنبی میری سوق گفت: روز گذشته تیم پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دنا، هنگام کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه پژو 405 با یک سرنشین خانم که از یکی از استان‌های جنوبی کشور عازم یکی از استان‌های مرکزی بودند، مظنون شدند.

,

وی افزود: ماموران پلیس پس از بررسی مدارک راننده و سرنشین که اعضای یک خانواده‌اند در بازرسی دقیق از خودروی آنها مقدار 5 کیلو و 400 گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در این خودرو جاسازی شده بود کشف کردند.

,

میری سوق با اشاره به توقیف خودرو پژو 405 خاطرنشان کرد: راننده و سرنشین این خودرو پس از بازجویی‌های به عمل آمده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

,

دستگیری سارقان حرفه ای موتورسیکلت در کهگیلویه

, دستگیری سارقان حرفه ای موتورسیکلت در کهگیلویه,

با تلاش ماموران انتظامی شهرستان کهگیلویه، سارق حرفه‌ای موتورسیکلت دستگیر و به هفت فقره سرقت موتور سیکلت اعتراف کرد.

,

به گزارش پایگاه خبری پلیس، علی دشتیان سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در شهر دهدشت، اکیپ‌هایی از ماموران انتظامی شناسائی و دستگیری افراد سارق یا سارق را در دستور کار خود قرار دادند.

,

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان کهگیلویه با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و بررسی سوابق مجرمان، موفق شدند یکی از سارقان حرفه‌ای این شهرستان را شناسائی و دستگیر کرده و جهت تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کنند.

,

این مقام انتظامی گفت: با انجام تحقیقات گسترده و بازجویی‌های فنی پلیس، متهم به هفت سرقت موتورسیکلت در شهرستان کهگیلویه اعتراف کرد.

,

گفتنی است، متهم پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

,

انهدام باند سارقان مغازه با 13 فقره سرقت در دهدشت

, انهدام باند سارقان مغازه با 13 فقره سرقت در دهدشت,

 سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه همچنین از شناسایی و دستگیری سه نفر از اعضای یک باند سارقان مغازه با 13 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

,

علی دشتیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از مغازه‌های سطح شهر دهدشت و حومه، موضوع در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

,

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشف سرنخ‌هایی در این ارتباط خبر داد و افزود: ماموران کلانتری 11 این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی سرانجام موفق شدند، اعضای باند سارقان را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه آنان را دستگیر کنند.

,

وی افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به 13 فقره سرقت از مغازه در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف کردند که در این راستا با بازسازی صحنه‌های جرم، مالباختگان شناسایی شدند.

,

 دشتیان ضمن اشاره به دستگیری دو نفر مالخر در همین زمینه خاطر نشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه افراد سارق و مالخران، اموال سرقتی به ارزش ریالی بیش از 200 میلیون ریال کشف و ضبط شد.

,

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: متهمان به سرقت پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی و سپس روانه زندان شدند. 

,

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه در خاتمه از شهروندان خواست با تأمین مناسب حفاظتی خودرو، مغازه و منازل خود سارقان را از فرصت طلبی باز دارند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعا از طریق پل ارتباطی 110 با پلیس در میان بگذارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه