اخبار داغ

فرماندار برخوار:

تعامل دوسویه با رسانه ها از اولویت های فرمانداری برخوار است

تعامل دوسویه با رسانه ها از اولویت های فرمانداری برخوار است
تاجمیری گفت: تعامل با رسانه ها جزء اولویت های اصلی و جدی فرمانداری برخوار است و در حوزه ارتباط با رسانه ها برنامه ریزی های ویژه ای خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرماندار برخوار در گفتگو با خبرنگار چشم برخوار در پاسخ به این سوال که نحوه تعامل فرمانداری با جریان های فکری و سیاسی مختلف در شهرستان برخوار چگونه است؟ گفت: ما نماینده دولت در شهرستان هستیم و روش و سیاست ما مبتنی بر سلایق و عقاید شخصی نیست بلکه مشی و روش اجرایی ما مبتنی بر سیاست اعتدال است به این معنا که از همه ظرفیت ها استفاده می کنیم و هیچ محدودیتی برای مراودات و مراجعات برای دریافت پیشنهادات و انتقادات نداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چشم برخوار, چشم برخوار,  ,

اسفندیار تاجمیری ادامه داد: تکلیف اخلاقی و سازمانی ما در شهرستان برخوار، حفاظت از منافع دولت و دفاع از سیاست های آن است و اگر در جایی یا گروهی بخواهد کم لطفی نسبت به مجموعه های دولتی صورت بگیرد، وظیفه خود می دانیم با آن گروه برخورد کنیم.

,

وی با تاکید بر رویه دولت در شنیدن آرای مخالف و منتقد گفت: ما انتقادات سازنده را می پذیریم و به اصحاب رسانه اطمینان می دهیم که از همه ظرفیت ها برای اعتلای هویت و شخصیت عمومی شهرستان استفاده کنیم.

,

تاجمیری یادآور شد: نگاه بنده، نگاه سازمانی است و بر ملاحظات حاکمیتی تعصب دارم، اما درب فرمانداری به روی همه سلایق و علایق و رسانه های همراه یا منتقد دولت باز است.

,

نماینده دولت در شهرستان برخوار خاطرنشان کرد: فرض ما بر این است که همه ما سوار بر یک کشتی و در یک مسیر مشخص در حال حرکت هستیم و اگر کسی مخالف این حرکت باشد به ضرر سرنشینان و افراد کشتی خواهد بود.

,

تاجمیری اظهار کرد که تعامل با رسانه ها جزء اولویت های اصلی و جدی فرمانداری برخوار است و در حوزه ارتباط با رسانه ها برنامه ریزی های ویژه ای خواهد شد.

,

فرماندار برخوار عنوان کرد: نگاه بنده این است که باید حرمت و شئونات کسانی که در عرصه اطلاع رسانی و رسانه کار می کنند با فرض حرکت در مسیر قانونی و اخلاقی در دستگاه های اجرایی حفظ شود و مسئولان باید نسبت به موضوعات مختلف پاسخگو باشند و با اصحاب رسانه تعامل داشته باشند.

,

وی تاکید کرد: اصحاب رسانه دارای مجوز باید در جلسات غیرمحرمانه حضور یافته و با انعکاس اخبار و اقدامات انجام شده، میان مردم و مسئولان پلی باشند و پیگیر حل مشکلات مردم و شهرستان باشند.

,

تاجمیری در پایان از اصحاب رسانه خواست صرفا به شنیده ها اکتفا نکنند و پس از تامل در دیدگاه ها و نظرات و اجرای اقدامات فرمانداری، به قضاوت در مورد عملکرد فرمانداری و شخص فرماندار بپردازند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه