اخبار داغ

فرماندار بویراحمد:

راهی به جز برجام نداشتیم/از طرف مقابل راضی نیستیم

راهی به جز برجام نداشتیم/از طرف مقابل راضی نیستیم
فرماندار بویراحمد بیان اینکه ما راهی به غیر از برجام نداشتیم، عنوان کرد: در شرایطی که وضعیت تحریم ها حاد و بحرانی بود و هزاران مشکل دیگر که در کشور وجود داشت اما با برجام برخی محدودیت ها برداشته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو، فرماندار بویراحمد گفت:برجام  تصمیم یک دولت یا گروه سیاسی نبود  بلکه برجام تصمیم کلیت نظام بود  حتی بعد از اجرای برجام مشخص شد که قبل از شروع به کار دولت یازدهم در دولت قبل پیغام ها و پسغام هایی داده شده و استارت آن از دولت قبل زده شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایل بانو,

محمد کاظم نظری در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری افزود: با گذشت مدت ها از برجام اما تبعات تحریم ها را هنوز ملت حس می کنند اگر با برجام برخی محدودیت ها کم شد اما تبعات و تاثیرات تحریم ها را هنوز مردم حس می کنند و اثرات آن تا سالها ادامه خواهد داشت.

,

وی با بیان اینکه ما راهی غیر از برجام نداشتیم، عنوان کرد: در شرایطی که وضعیت تحریم ها حاد و بحرانی بود و هزاران مشکل دیگر که در کشور وجود داشت اما با به برجام برخی محدودیت ها برداشته شد.

,

فرماندار بویراحمد عنوان کرد: برجام هم ضروری و هم عاقلانه بود و برای کشور دست آوردهای خوبی داشت از ابتدا هم اعتقاد ما این نبود که تمام مشکلات با برجام حل شود نظام سیاسی ما در ماهیت با خیلی از نظان های سلطه دنیا تضاد دارد اگر موضوع هسته ای هم نباشد در سایر موضوعات دچار مشکلاتی خواهیم بود و برجام از مشکلات کم کرد.

,

نظری با اشاره به دست آوردهای برجام اظهار کرد: اجرای برجام  دست آوردهای بزرگی  در حوزه صادرات نفت و گاز داشت به گونه ای که صادرات نفت کشور نسبت به قبل دو برابر شده است.

, : ,

وی با بیان اینکه ما به یاد داریم که هر ساله چند نفر از هموطنان ما بر اثر سقوط هواپیماهای غیر استاندار روسی کشته می شدند، تصریح کرد: اولین هواپیما بعد از برجام از شرکت های اروپایی خریداری شده و در کشور ما شروع به کار کرده است و امیدوارم که بتوانیم تعداد بیشتری هواپیما برای کشور جذب شود، این موارد مسایل کمی نیستندچرا که با جان مردم سر و کار داریم. 

, ما ,

از طرف مقابل راضی نیستیم

, از طرف مقابل راضی نیستیم, از طرف مقابل راضی نیستیم,

فرماندار بویراحمد با بیان اینکه در خصوص روابط با دنیا این کشور دچار انزوای شدیدی شده بود، عنوان کرد: برجام خیلی از این مشکلات را برطرف کرده است اما از اول هم طرف مقابل ما دوستان ما نبودند و کسانی بودند که تحریم های ظالمانه را ایجاد کردند ممکن است بد عهدی کنند و مشکلاتی ایجاد شود اما در قرار داد درج شده است که وقتی آنها بد عهدی کنند ما نیز اقدامات متقابل داشته باشیم و مراجعی نیز برای شکایات مشخص شده است اینکه بگوییم از طرف مقابل راضی هستیم نه چنین نیست ما از انها راضی نیستیم اما از نتیجه برجام راضی هستیم .

,

نظری افزود:ما معتقدیم که برجام دست آوردهای بزرگی برای ملت داشت اما ما در شرایط دشوار وارد مذاکره شدیم شرایط عادی نبود که مشکلی نداشته باشیم و رفته باشیم مذاکره کنیم تبعا وقتی ما در شرایط دشوار هستیم مجبوریم امتیازاتی را نیز هم بدهیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه